וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הארץ: העובדים ישבתו היום למשך שעתיים

23.9.2012 / 10:02

העובדים יפגינו הערב מול בית העיתון במחאה על סירוב ההנהלה לדחות את תוכנית הפיטורים. ועד העיתונאים: "נחריף את הצעדים ונעכב את הורדת העיתון לדפוס ואת ההדפסה וההפצה"

עובדי הארץ ודה מרקר יקיימו היום (ראשון) הפגנת מול מערכת העיתון ברחוב שוקן, זאת במחאה על תכנית הפיטורים שהנהלת הארץ החלה להוציא לפועל בשבועות האחרונים. בסופה, צפויים לעזוב את העיתונים כמאה עובדים. ההפגנה תתקיים בשעה 19:00, ובמשך שעתיים יושבתו מערכות העיתונים.

"בשבועות האחרונים קיימנו פגישות עם ההנהלה שבהן דרשנו ממנה להקפיא את הפיטורים לתקופה שבמהלכה יתקיים משא ומתן רציני על החלופות לפיטורים, אך ההנהלה סירבה לעשות זאת והחלה בהליכי הפיטורים עד לפני החגים", הודיעו בוועד העובדים. "ועד העיתונאים ארגן הפגנות, פעולות מחאה ואסיפות הסברה לעיתונאים בזמן העבודה, אך ההנהלה בשלה. לכן אנחנו מחריפים את הצעדים שלנו, ומקיימים שביתה של כשעתיים בשעות הערב שעשויה לעכב את הורדת העיתון לדפוס, את ההדפסה וההפצה שלו".

זו תהייה ההפגנה השנייה שמארגן ועד עובדי הארץ בתקופה האחרונה במחאה על תכנית הפיטורים בעיתון. לפני שבועיים הפגינו העובדים מחוץ לישיבת דירקטוריון העיתון בדרישה לקחת חלק פעיל בגיבוש תכנית חירום לעיתון, ונציגיהם אף הציגו את יתר הדרישות בפני הדירקטוריון – אולם כאמור, ללא תוצאות מצדם. הבוקר קוראים בוועד עובדי הארץ: "עיתונאים ועובדים מכל כלי התקשורת, מנויי 'הארץ' וקוראיו, פעילים בארגוני עובדים ובתנועת המחאה וכל מי שזכויות עובדים חשובות בעיניו - בואו להפגין איתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully