וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיצוץ רוחבי ב"ידיעות": המרוויחים מעל 10 אלפים שקל - יוותרו על עד עשירית משכרם

16.10.2012 / 12:05

לוואלה! ברנז'ה נודע כי עורכים ומנהלים בכירים בקבוצה, לרבות אתרי האינטרנט והמגזינים, קיבלו לאחרונה הודעה על קיצוץ שכרם על פי מדרגות, זאת כחלק מהליך צמצום עלויות

נמשכים הקיצוצים בקבוצת "ידיעות אחרונות": לוואלה! ברנז'ה נודע כי עורכים ומנהלים בכירים בקבוצה, לרבות אתרי האינטרנט והמגזינים, קיבלו באחרונה הודעה על קיצוץ רוחבי בשכרם, זאת כחלק מהליך צמצום עלויות הקבוצה.

קיצוצי השכר בידיעות ייערכו לפי מדרגות שכר. אלה המשתכרים סכום של יותר מעשרת אלפים שקלים בחודש יספגו קיצוץ שכר של 3-10%. עם זאת, גורמים בקבוצה הדגישו היום כי לא תהיה פגיעה בזכויות הסוציאליות של העובדים.

הליך הקיצוצים הנוכחי בידיעות החל לפני החגים, והוא כולל את כל זרועות החברה, לרבות אתרי האינטרנט ynet וכלכליסט. במסגרת ההליך פוטרו כעשרה עובדים בכל אחת מחברות הבת, ונערכו צעדי התייעלות וחיסכון בעלויות. כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ברנז'ה, בתחילה התלבטו בקבוצת ידיעות כיצד לבצע את הקיצוץ הנדרש והאם לבצע פיטורים או קיצוצי שכר. לבסוף הוחלט, כאמור, לכלול את שני ההליכים.

במקביל, בקבוצה בוחנים אפשרויות לחיסכון בעלויות גם לטווח הרחוק, בדמות שינויים בשכירות הנדל"ן של מערכות הקבוצה. מערכת עיתון ידיעות אחרונות ממוקמת כיום ברחוב מוזס בתל אביב למגדלי עזריאלי, משרדי ynet עברו לאחרונה למשרדים חדשים ביד אליהו, ומערכת "כלכליסט" ממוקמת במתחם רמת החי"ל בצפון תל אביב. בקבוצה בוחנים אפשרות לריכוז כל המערכות במתחם אחד בעיר ראשון לציון – שם ממוקם גם בית הדפוס של ידיעות אחרונות.

תגובת ידיעות אחרונות לדברים טרם התקבלה.

עוד בנושא:
נמשכים הקיצוצים ב"ידיעות אחרונות": ירון טן-ברינק זומן לשימוע
קבוצת ידיעות: בעיתון מפטרים, בחטיבת הדיגיטל מגייסים
הקיצוצים מגיעים למוזס: קבוצת ידיעות תפטר עשרות עיתונאים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully