וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעם שליט: "גלעד מרגיש לא מוכן לחשיפה"

17.10.2012 / 12:12

לקראת שידור הסרט הערב בערוץ 10, שב והביע נעם שליט שוב את התנגדותו: "הוא לא הבין שזה ישודר בערוץ מסחרי בשעות השיא". ערוץ 10: "גלעד הביע את הסכמתו בכתב"

לקראת השידור הערב (רביעי) בערוץ 10 של הסרט הדוקומנטרי על גלעד שליט הכולל ראיון עמו, הגיב לראשונה נעם שליט לטענת אנשי הערוץ, לפיה בנו חתם על אישור לשידור החומרים. "גלעד אמנם חתם על אישור לפיו אפשר לצלם אותו, אך הוא לא הבין שזה ישודר בערוץ מסחרי בשעות השיא", אמר הבוקר בראיון לגלי צה"ל.

נעם שליט הוסיף כי "גלעד מרגיש לא מוכן לחשיפה" ומתנגד לשידור הסרט היום, וטען כי גלעד לא חשב כי הראיון צפוי להיות משודר בטלוויזיה. "הוא דיבר עם המפיקות שליוו אותו (הכוונה לבימאית הסרט טל גורן ולמפיקה תמר פרוס, ד.א.) ולא ידע שזה ייכנס לסרט".

בערוץ 10 הגיבו השבוע לפרסומים בדבר התנגדות משפחת שליט לשידור הסרט – וקשרו אותה בשאיפותיו הפוליטיות ובמתחרים בערוץ 2. "נעם שליט ביקש לדחות את שידור הסרט משום שלדבריו התחייב לערוץ טלוויזיה אחר. אנחנו מבינים את האינטרס של נעם שליט ואת השאיפות הפוליטיות שלו, בייחוד בתקופת בחירות", אמרו בערוץ. הבוקר הגיב שליט לטענה זו. "התגובה הזו לא ממש הפתיעה אותי", אמר, וציין כי התנגדותם לשידור נובעת אך ורק מכך שגלעד עצמו מרגיש שאינו מוכן לחשיפה. "הוא זה שמרגיש כי אינו מוכן עדיין לחשיפה שכזו, ולכן כעס על החלטת הערוץ לשדר את הסרט", אמר שליט. מחר תמלא שנה לשחרורו משבי החמאס.

הסרט שישודר הערב, מאת טל גורן ותמר פרוס, הופק בשיתוף הראשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו ובמהלכו התלוו גורן ופרוס לגלעד בעת נסיעתו למשחק של ה-NBA בארצות הברית ותיעדו אותו גם בשבועות הראשונים לאחר שובו מהשבי למצפה הילה. השיחה עם גלעד שליט אשר חלק ממנה שודר השבוע במהדורת חדשות 10, נערכה לפי אנשי הערוץ ביוזמתו של גלעד שליט בעת אחד מביקוריו בביתה של גורן בתל-אביב בחודשים האחרונים.

מערוץ 10 נמסר בתגובה: "גלעד הביע את הסכמתו בכתב ובעל פה. הסרט המרגש והחשוב שנעשה ברגישות רבה על ידי תמר פרוס וטל גורן ישודר הערב אחרי החדשות".

עוד בנושא
שניים אוחזין בשליט
ערוץ 10 שידר קטע מראיון עם גלעד למרות התנגדות נעם שליט
שליט על השבי: "ציירתי את מצפה הילה כדי להיזכר"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully