וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניו יורק טיימס: הבנות בין העובדים להנהלת העיתון

29.10.2012 / 12:05

גילדת העיתונאים של ניו יורק הודיעה כי לאחר שנה וחצי של דיונים עובדי העיתון וההנהלה הגיעו לפשרה בנושא זכויות השכר והעבודה שלהם

בתום שנה וחצי של דיונים והפגנת מחאה אחת הגיעו עובדי הניו יורק טיימס להבנות עם הנהלת העיתון, באשר לזכויות השכר והעבודה שלהם, כך דווח אתמול בעיתון. גילדת העיתונאים של ניו יורק הודיעה אתמול (ראשון) כי ההבנות צפויות לעלות בקרוב על הכתב, ואז יתפרסמו כל הפרטים המלאים של ההסכם בן החמש שנים הנוגע לזכויות פנסיה, ביטוח רפואי ושחיקת שכר.

"בעין הסערה, אני שמחה לבשר על קצת חדשות טובות", פתחה אתמול עורכת העיתון ג'יל אברמסון את מכתבה לעובדים. "גילדת העובדים והטיימס הגיעו הלילה להסכם טנטטיבי על פי קונספט של חוזה לחמש שנים. ההסכם עדיין צריך לעלות על הכתב, ועד שהדבר ייעשה ביקש המתווך, מרטין שיינמן, שלא למסור לנו פרטים נוספים. ניידע אתכם שאשר יהיה עוד מה לומר", כתבה אמרמסון.

בתחילת החודש הפגינו כ-400 עובדי העיתון במחאה על הרעה בתנאי העסקתם על רקע מעבר העיתון לפורמט דיגיטלי ועל כך שמאז שפג החוזה הקיבוצי שלהם הוא לא חודש, עקב צעדי ההנהלה לשינוי התנאים וחתימת הסכמים שונים לעובדי העיתון ולעובדי המחלקה הדיגיטלית. במכתב ששלחו נציגי העובדים למו"ל העיתון הנכנס ארתור סלצברגר ג'וניור, למנכ"ל מארק תומפסון ולעורכת הראשית ג'יל אברמסון, הם כתבו כי כיום הם עושים יותר - ומשתכרים פחות. "הכי חשוב, עבורנו, הוא שתשים סוף לעידן בו הפיצויים מצטמקים", כתבו העובדים.
"זה לא היה המזל או המורשת של המותג שאפשרו לניו יורק טיימס לעשות את המעבר לעידן הדיגיטלי בעת תקופה של משבר כלכלי, אלא האנשים שלו - שעובדים שבעה ימים בשבוע מסביב לשעון". על המכתב חתמו עד עתה יותר מ-600 מעובדים העיתון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully