וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 20 שנה: יהודה שרוני פורש ממעריב

8.11.2012 / 11:59

הפרשן הכלכלי הבכיר יהודה שרוני הודיע הבוקר על פרישתו - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. שרוני שימש כעורך הכלכלי של העיתון, והוא חבר מערכת "מעריב" מאז שנת 1992

בכירי "מעריב" ממשיכים לנטוש את העיתון: הפרשן הכלכלי הבכיר יהודה שרוני הודיע הבוקר על פרישתו מהעיתון, כך נודע לוואלה! ברנז'ה. שרוני שימש כעורך הכלכלי של העיתון, והוא חבר מערכת "מעריב" מאז שנת 1992. לאחרונה הודיע על התפטרותו גם עורך מוסף "עסקים" איתן מרקוביץ', ואת מקומו ממלא כעת הדר חורש.

יהודה שרוני מונה לעורך הכלכלי של מעריב לפני כשנה וחצי, והוא שימש כעורך המוסף הכלכלי היומי "עסקים" והמגזין השבועי. בטרם מונה לעורך הכלכלי שימש שרוני ככתב בנקאות וביטוח וכפרשן בכיר בעיתון לנושא כלכלה, פיננסים והשקעות, והוא משמש כפרשן בתחומים אלה בערוצי הרדיו והטלוויזיה השונים. הוא החליף בתפקיד את רפי רוזנפלד וניר ברזילי שפרשו לטובת הקמת חברת תקשורת חדשה לאספקת תוכן כלכלי לאתרי אינטרנט, פלטפורמות דיגיטל ורשתות חברתיות.

שרוני צפוי להישאר בתחום העיתונות ולהצטרף למיזם פרטי בתחום העיתונות הכלכלית, בדומה לקודמיו. בין חשיפותיו הזכורות הייתה פרשת "תיק המניות" של הרמטכ"ל לשעבר דן חלוץ, במסגרתה נחשף כי הוא מכר את תיק ההשקעות שלו זמן קצר לפני פרוץ מלחמת לבנון השנייה, וירידות שערי הבורסה בעקבותיה.

לאחרונה זכה שרוני, יחד עם כתבים נוספים של מעריב, בתביעה נגד דה מרקר בגין העתקת מאות כתבות במסגרת סקירת עיתונות שהייתה נהוגה בעיתון לפני כעשור. שרוני היה עיתונאי מעריב שמספר כתבותיו שהועתקו היה הגבוה ביותר, ועל כן נפסק כי הוא זכאי לפיצוי של כמיליון שקלים. דה מרקר צפוי לערער על הפסיקה.

יהודה שרוני בחר שלא להתייחס לידיעה. תגובת מעריב טרם התקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully