וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הגענו לסיכומים, אך הדרך עוד ארוכה"

9.11.2012 / 9:51

לאחר יום וחצי בו התבצר באוצר, יו"ר דירקטוריון ערוץ 10 אופטימי לקראת הדיון בנושא בשבוע הבא. העובדים יקבלו את משכורת אוקטובר. בלשניקוב: "עשו מאיתנו צחוק"

בתום 39 שעות בהן התבצרו בכירי ערוץ 10 במשרד האוצר בירושלים, אבי בלשינקוב, יו"ר דירקטוריון הערוץ, מביע הבוקר אופטימיות באשר לאפשרות להגיע לפיתרון המשבר על פי המתווה אותו הציע הערוץ. בלשניקוב התראיין הבוקר בתוכנית "מייבשים את הביצה" ברדיו ת"א FM102 והתייחס לימים האחרונים בהן שבת במשרדי האוצר: "עברנו חוויה ממש לא נעימה, ישנו 3 לילות באולם ישיבות במשרד האוצר, באיזשהו שלב הגענו למסקנה ש די. לא ניתן יותר. במשך שנתיים מושכים אותנו עם האף ולא מספקים לנו תשובות, ואז החזירו אותנו במהירות למציאות הישראלית והציעו לנו 3 שנות זיכיון בלבד, קחו או תלכו. כואב מאוד לממשלה לתת עצמאות ל-15 שנה לגוף תקשורת".

כזכור, בכירי האוצר הציגו בימים האחרונים בפני אנשי ערוץ 10 דרישה חדשה לתשלום נוסף על סך של 14 מיליון שקלים למימון מערך "עידן פלוס", ועשרות מיליונים נוספים כ"דמי הפצה" - זאת עוד בטרם נכתבו התקנות בעניין, ודרישות החדשות עוררו את זעמם של אנשי הערוץ, שטענו כי מדובר בניסיון של האוצר לטרפד את מתווה ועדת לוקר שנועדה למצוא פתרון למצבו.

בתשובה לשאלתו של גולדן בנוגע למניעים ליציאה לשביתה הוסיף: "לאחר הרעת התנאים שקיבלנו מהאוצר, החלטנו שאנחנו לא יוצאים מהבניין, החלטנו להגיד די לצחוק שעושים מאתנו, הודעתי להנהלת הערוץ – אנחנו נשארים פה. ביקשנו מעובדי ערוץ 10 שיתמכו בנו מחוץ".

בתשובה לשאלתה של כידון על אופציה של הבאת משקיעים פוטנציאליים ל-3 שנות הזיכיון חזר בלשניקוב על דברים שאמר אתמול והדגיש כי: "יהיה קשה להביא משקיעים ואז לומר להם יש לכם עסק לשלוש שנים בלבד. רון לאודר יצטרך להמשיך להחזיק את הערוץ. לפי התוכנית העסקית שלנו בשנה הקרובה לאודר יצטרך להזרים לפחות 65 מיליון שקלים, בתקווה שבשנה שאחריה הערוץ יכנס לאיזון".

בעקבות ההתקדמות במגעים, הלילה אישר בלשניקוב כי משכורות חודש אוקטובר ישולמו כנדרש ובזמן לעובדים, וביום ראשון יתקיים באוצר דיון נוסף עם בכירי הערוץ במטרה להגיע להסדר על פי המתווה שהציע הערוץ לפריסת חובו לתשלומים.

הדברים נאמרו במסגרת התוכנית "מייבשים הביצה", בהגשתם של שי גולדן ושרון כידון, המשודרת מדי שישי ברדיו ת"א FM102, בין השעות 08:00-10:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully