וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כנס INTV: התמ"ת יקים מודל חממות לקידום תעשיית הניו מדיה

11.11.2012 / 19:20

מנכ"ל משרד התמ"ת שרון קדמי הציג היום את המודל לקידום תעשיית הניו מדיה הקולנוע והטלוויזיה, שיפעל תחת הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרדו

שולחן עגול לקידום תעשיית הטלוויזיה והניו מדיה התקיים היום בירושלים בהובלת מנכ"ל משרד התמ"ת, שרון קדמי וד"ר אראל מרגלית, מייסד JVP. השניים, נפגשו עם בכירים בתעשיית הקולנוע והניו מדיה העולמית, במסגרת כנס intv שנערך על ידי זכיינית ערוץ 2 קשת ברובע המדיה של JVP בבירה.

מנכ"ל משרד התמ"ת, שרון קדמי, שייצג את הממשלה באירוע, ביקש לשמוע מבכירי התעשייה העולמית כיצד הממשלה יכולה לסייע ליזמים והמפיקים בתחום להשתלב ולהחיות את תעשיית הקולנוע הישראלית, בה צמצמה הממשלה את ההשקעה בשני העשורים האחרונים, כמו גם בתחום הניו מדיה. "הקמנו יחידה חדשה לקידום הקולנוע והניו מדיה הפועלת במשרד התמ"ת לקידום התעשייה הישראלית בתחומים הללו. במשותף עם משרד האוצר, אנו פועלים לייצר שורה של תמריצים למשקיעים הבינלאומיים והסדרת סוגיות הנוגעות לסיכון וביטוח", אמר קדמי למשקיעים והמפיקים וסיפר על השקת פיילוט משותף עם עיריית חיפה למיזם שיעניק עד 600 אלף ש"ח לפרויקטים בתחום הקולנוע והטלוויזיה שיתבצעו בעיר.

במהלך הדיון, חשף קדמי את תכנית משרד התמ"ת להשיק מודל חממות, בדמות המודל הקיים בלשכת המדען הראשי במשרד התמ"ת, לקידום תעשיית הניו מדיה הקולנוע והטלוויזיה, שיפעל תחת הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד התמ"ת. המודל, מתוכנן לפעול בדומה למודל הקיים של לשכת המדען הראשי, המסייעת בקידום טכנולוגיות בתחום הרפואה, הסביבה, המים וההייטק.

אראל מרגלית, מייסד קרן ההון סיכון JVP: "עלינו להציב מטרה חדשה ואטרקטיבית שתאפשר לישראל להתחרות מול מדינות שונות בתחומי ההפקה של קולנוע וטלוויזיה. אפיקי התחרות החדשים שעל ישראל להציע, באמצעות התמריצים, לחברות מחו"ל, יכולות לאפשר לנו להוביל ולייצר את הדבר הגדול הבא, אצלנו בישראל. בשנת 2013, נקים מרכז הייטק חדשני בנגב, בשיתוף משרד התמ"ת ואוניברסיטת בן גוריון, שייצר אלפי מקומות עבודה וישאיר צעירים וסטודנטים בנגב אחרי לימודיהם באוניברסיטה, מבלי שיחפשו פתרונות תעסוקה במרכז הארץ. רק בדרך הזו, נוכל לדאוג שמרכזי החדשנות לא יהיו רק בהרצליה ותל אביב אלא גם בפריפריה".

כנס INTV: "היוצר יותר חשוב מתוכן התכנית"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully