וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטישה נוספת בבית הוורד: שלומי אלדר עוזב את ערוץ 10

26.11.2012 / 17:29

אלדר, כתב השטחים של הערוץ ויוצר דוקומנטרי, הודיע אמש למנהליו כי בכוונתו לפרוש - כך נודע לוואלה! ברנז'ה; "חש שהגעתי למיצוי עצמי ומקצועי"

כתב ערוץ 10 שלומי אלדר עוזב את תפקידו - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. אלדר נמנה עם צוות חדשות 10 מאז הקמת החברה בשנת 2003, והוא משמש ככתב השטחים של הערוץ וכיוצר דוקומנטרי. אמש הודיע למנהליו כי בכוונתו לעזוב את הערוץ.

אלדר החל את דרכו בתקשורת ברשות השידור, ולאחר קורס שדרנים הצטרף לערוץ הראשון ככתב בדרום. בהמשך שימש כעורך "יומן" ו"מבט לחדשות", כמו כן שימש ככתב מדיני. במהלך עבודתו העיתונאית פרסם את הספר "עזה כמוות" וספרו "להכיר את חמאס" יצא השנה. בהמשך הוא ביים את הסרט התיעודי "חיים יקרים", שהוקרן בערוץ 2 ונרכש על ידי HBO. אלדר הוא חתן פרס סוקולוב לשנת 2007 על כתבות ותחקירים ברצועת עזה.

לחבריו בערוץ 10 מסר היום אלדר: "אני חש שהגעתי למיצוי עצמי ומקצועי והולך לעשייה דקומנטרית שאני כל כך אוהב. מה אאחל לכם? שלא תצטרכו יותר להפגין לפני אף פוליטיקאי והעשור הבא של חדשות 10 וערוץ 10 יהיה נטול מאבקים ואיומי סגירה". הוא הוסיף: ?אני משאיר פיסת הסטוריה מצולמת שם זה מונח על מדפים ואצלכם על קבצים". תגובת ערוץ 10 לעזיבתו טרם התקבלה.

עזיבתו של אלדר את חדשות 10 מצטרפת לשורה של בכירים שעזבו בחודשים האחרונים את הערוץ: מגיש החדשות יעקב איילון, מ"מ מנכ"ל החברה אורי רוזן, סמנכ"לית התוכן עדי גרתי והעורך אפי טריגר.

עוד בנושא:
אפי טריגר עובר לקשת: יצטרף למחלקת האקטואליה של mako
מנכ"ל חדשות 10 אורי רוזן התפטר מתפקידו
עכשיו זה רשמי: יעקב אילון ישמש כמנהל מחלקת האקטואליה של mako

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully