וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות הפגרה: הכנסת תדון בשבוע הבא בהסדר עם ערוץ 10

ראש הממשלה סיכם עם יו"ר הכנסת על הדיון, בו צפויה המליאה לאשר את ההסדר שיאפשר את המשך פעילותו של הערוץ. בכך גם סביר שיבוטלו הפיטורים ההמוניים שהוכרזו אמש

בשורה לערוץ 10: ראש הממשלה, בנימין נתניהו, סיכם הערב (ראשון) עם יו"ר הכנסת ראובן ריבלין כי הכנסת תכונס בימים הקרובים כדי לדון בהצעת ההסדר להמשך פעילותו של ערוץ 10 שגובשה על ידי הצוות המקצועי שכלל את מנכ"ל משרד ראש הממשלה, הראל לוקר.

בנוסף יידונו בקשותיהן של זכייניות ערוץ 2 להקלות בעקבות המשבר בשוק התקשורת ובהארכה של שישה חודשים בשידור החדשות המקומיות. בנוסף, תדון הכנסת גם באישור הארכת כהונתו של סגן שר החוץ, דני אילון. במידה והצעת ההסדר תאושר, זכיונו של הערוץ יוארך לשנתיים, והפיטורים עליהם הכריז אתמול הערוץ יבוטלו. על פי ההערכות, ההצעה תאושר בכנסת ברוב גדול.

ערוץ 10: "מרדימים אותנו שוב, נמשיך במאבק עד קריאה שלישית"

בצהריים הגיש ערוץ 10 עתירה לבג"ץ נגד ראש הממשלה נתניהו, בגין אי-יישום מסקנות הוועדה וקידום תזכיר החוק שהוכן בעקבותיה, ומסדיר את הארכת זכיונו של הערוץ בשנתיים נוספות. בעתירה נטען כי ראש הממשלה "מסכל את יישום ההסדר" בכך שנתן הוראה להוריד מסדר היום של הממשלה את הדיון בתזכיר החוק - וזאת ללא שנימק או הסביר את ההחלטה. העתירה, שהוגשה על ידי עורכי הדין יורם בונן ודר להב ממשרד פישר בכר חן וול אוריון ושות'.

מנכ"ל משרד ראש הממשלה, הראל לוקר, נכח אמש בישיבת הדירקטוריון של ערוץ 10 שבה הוחלט על הצעדים לקראת סגירת הערוץ - בהנחה כי תהליך החקיקה לא יקודם בשבועיים הקרובים. לוקר סרב לענות על שאלות עיתונאים בנושא או להתייחס לדברים שנאמרו בפתח ישיבת הדירקטוריון על ידי יוסי מימן, אבי בלשניקוב ונציג העובדים מתן חדורוב. הוא הבטיח לאנשי הערוץ כי הנושא ייבדק על ידו, וביקש מהם להקפיא את פיטורי העובדים ביומיים.

גורמים בכירים בערוץ 10 סירבו הערב להתרשם מההתפתחות החיובית בעניינם. "לפני שנה הרדימו אותנו ואמרו לנו שרק אם נהיה בשקט יהיה סיכוי, לפני כמה חודשים אמרו שניתן לועדת לוקר לעבוד בשקט ובלי לחץ מצידנו הוועדה עדיין היתה עובדת", אמר היום לוואלה! ברנז'ה גורם בערוץ, אשר הבטיח כי הנהלת הערוץ לא תעצור את המאבק "עד סיומה של קריאה שלישית בכנסת".

* בהכנת הידיעה השתתף פנחס וולף

עוד בנושא:
ערוץ 10 עתר לבג"ץ נגד נתניהו: "ראש הממשלה מסכל את יישום ההסדר"
לבני על ערוץ 10: "הממשלה מנסה לסתום פיות"
בלעדי: צפו בתשדיר שהכינו עובדי ערוץ 10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully