וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ 10 מסלים המאבק: יעלה בקמפיין בעיתונים וברדיו האזורי

18.12.2012 / 16:08

לוואלה! ברנז'ה נודע כי החל ממחר יעלה קמפיין נרחב בעיתונים ובתחנות הרדיו האזורי שיתמקד אישית ברה"מ ויקרא לו לדאוג שהליך החקיקה יתקדם כסדרו

ערוץ 10 מסלים את המאבק לזירוז תהליכי החקיקה לחידוש זיכיון השידורים שלו שיפוג בעוד שבועיים בדיוק, והחל ממחר (שלישי) הוא יעלה קמפיין נרחב בעיתונים ובתחנות הרדיו האזורי. בקמפיין תהיה קריאה מפורשת לראש הממשלה לדאוג שהליך החקיקה יתקדם כסדרו, ולמנוע את סגירת הערוץ.

"ערוץ 10 חתם על הסכם שבמסגרתו ישלם את כל חובותיו, שרי הממשלה והדרג המקצועי תומכים בהסכם", נאמר בתשדיר הרדיו. "ראש הממשלה - עכשיו זה בידיים שלך. אפשר למנוע את סגירת ערוץ 10".

דיבור ישיר: המודעה שתפורסם בעיתונים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הקמפיין מצטרף לתשדירי השירות שמשודרים בערוץ בתדירות גבוהה החל מתחילת השבוע, ולעיסוק בסוגיית הערוץ על גבי תכניות האקטואליה שלו. "המטרה היא להסביר לציבור בישראל מהי הסכנה שמרחפחת מעל הערוץ, ומי האדם היחיד שלו זה מיוחס", אומר גורם בערוץ.

יממה לאחר שהקמפיין יעלה, ביום חמישי הקרוב, תקיים ועדת הכלכלה של הכנסת שני דיונים במסגרת הכנה לקריאה שנייה ושלישית של הצעת התיקון לחוק הרשות השנייה, ובתוכו הארכת זיכיון הערוץ, אשר אושר השבוע בועדת השרים לענייני חקיקה. הוועדה תתכנס בשעה 17:30.

עוד בנושא:
עובדי ערוץ 10 הפגינו נגד נתניהו; ניסו להתפרץ לבית הליכוד
למרות אישור ועדת השרים: דירקטוריון ערוץ 10 ממשיך את הליך הפיטורים
בלעדי: צפו בתשדיר שהכינו עובדי ערוץ 10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully