וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעת לוקר לזכיינות ערוץ 2: שתי "תחנות יציאה" מזיכיון לרישיון

19.12.2012 / 21:52

לוקר יציע לקשת ולרשת שתי "תחנות" נוספות על זו שקבועה כיום בחוק בנובמבר 2015 - כך שכבר בעוד שנה מהיום יוכלו לשדר תחתיו. גורם בסביבתו: "קיימת הסכמה רחבה סביב ההצעה"

ריכוך כיסי התנגדות אחרונים לקראת ההצבעה על החוק להצלת ערוץ 10 בכנסת: מנכ"ל משרד ראש הממשלה הראל לוקר צפוי להציג מחר (רביעי) בוועדת הכלכלה של הכנסת את הצעתו לדרישתן של זכייניות ערוץ 2 לשוויון מול המתווה שגיבש, זאת לאחר מספר דיונים שנערכו היום עם משרדי האוצר והתקשורת.

לוקר יציע לקשת ולרשת שתי "תחנות יציאה" מזיכיון שידורים לרישיון, נוספות על זו שקבועה כיום בחוק והיא נובמבר 2015. גורם המעורה בפרטים אמר הערב לוואלה! ברנז'ה כי קיימת "הסכמה רחבה", כך לדבריו, סביב ההצעה הזו. כפי שמסתמן הזכייניות יוכלו לקבל רישיון ולצאת ולשדר בערוץ עצמאי כבר בעוד שנה מהיום, בנובמבר 2013, או במועד מאוחר מהמועד המקורי - נובמבר 2017.

הגורם הדגיש כי הצעה זו מתווספת להצעה כלפי הזכייניות שהתקבלה לפני מספר שבועות, ולפיה הן יהיו זכאיות לקבל הלוואה בסך 65 מיליון שקלים בתנאים נוחים - בזהה לזו שהוצעה לערוץ 10.

לא צפויות, כאמור, התנגדויות משמעותיות להצעה והיא צפויה להתווסף לתזכיר תיקון חוק הרשות השניה ויעלה שתכין מחר ועדת הכלכלה בדרך לקריאה שנייה ושלישית בכנסת. ארגוני היוצרים הביעו בימים האחרונים התנגדות לדרישת קשת ורשת להקלות במחויבויות התוכן והיצירה, אולם לא ידוע בשלב זה האם הן יקבלו הקלות כאלה כפי שדרשו.

עוד בנושא:
טלי גורן ושאול מגנזי: "בפעמים קודמות שהצילו את ערוץ 10, ישבנו ושתקנו. לא עוד"
מה המשמעות של הכרזות הקיצוצים בקשת ורשת?
הרשות השנייה דורשת: להחזיר לשידור את "שש עם" ואת "פגוש את העיתונות"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully