וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברשת מרוצים ממשעל: יגיש תוכנית אקטואליה חדשה

29.1.2013 / 10:54

התוכנית "משעל חם" בהפקת חיים סלוצקי ודנה כהן מסיימת עונת בחירות עם ממוצע רייטינג של 20% ובזכיינית נערכים להפקה של תכנית אקטואליה חדשה שעתידה לעלות בקרוב

בימים אלה נערכת מערכת "משעל חם" בהגשת ניסים משעל ובהפקת סלוצקי אפיקי תקשורת ודנה כהן הפקות להפקת תכנית אקטואליה חדשה שעתידה לעלות בקרוב ברשת. בזכיינית ערוץ 2 ציינו היום כי ההחלטה היא תוצאה של שביעות רצון, זאת נוכח סיום עונת הבחירות עם רייטינג ממוצע של כ-20% צפייה.

עוד אומרים היום בזכיינית כי "'משעל חם' סיימה עונה עם הישגים עיתונאיים בולטים, בהם כינוס חד פעמי של כל ראשי המפלגות הגדולות לאירוע טלוויזיוני גדול, הריאיון המדובר שקיים משעל עם נפתלי בנט, במהלכו הוא הודה כי יסרב פקודה במקרה של פינוי יישובים - אמירה שעוררה סערה גדולה במערכת הפוליטית וגרמה לעימותים בין הליכוד ביתנו לבית היהודי.

משעל שסיכם היום את העונה אמר כי לשמחתו הרבה במהלך כל העונה לא הופעלו לחצים ולא הוצבו תנאים מצד אף גורם פוליטי. "מסתבר שהציבור בישראל רוצה אקטואליה, צופה באקטואליה ומחפש אקטואליה, ועשיתי ככל יכולתי להביא לצופים את המוצר הכי טוב שאפשר. שמנו לעצמנו למטרה לחשוף את האמת ולאפשר לצופים להתרשם ישירות מהאישים הפוליטיים שהופיעו בתכנית ועשינו כן בהצלחה מרובה".

עוד בנושא:
עשרות תלונות לרשות השנייה נגד ניסים משעל: "תוקפני כלפי נפתלי בנט"
ניסים משעל: "אף אחד לא יציב לי תנאים, ומעולם לא נאלצנו להיענות לתנאים"
ניסים משעל התחתן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully