וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסופרבול שבר שיאי צפייה: 48.1% מהאמריקאים צפו במשחק

4.2.2013 / 20:02

הסופרבול שבר את שיא כמות הצופים לתוכנית טלוויזיה בודדת בתולדות ארצות הברית - כ-47.8% צפייה המהווים כ-111.3 מיליון צופים, וזכה ל-300 אלף צופים יותר מאשר ב-2011

גם השנה שוברת תחרות הסופרבול שיאי צפייה בארצות הברית: לפי הנתונים הרשמיים של מדד נילסן שמתפרסמים היום (שני) צפו במשחק בו ניצחה קבוצת "בולטימור רייבנס" את "הסן פרנסיסקו פורטי ניינרס" מספר שיא של צופים אי פעם בהיסטוריה של התחרות - אשר שודרה ברשת CBS.

לפי נתונים ראשוניים של מדד נילסן, 48.1% מהאמריקאים צפו במשחק אתמול, כאשר נתון הרייטינג אינו כולל את ההפסקה של חצי שעה במשחק בגלל נפילת התאורה באצטדיון. מפילוח הנתונים על פי ערים עולה כי בבולטימור עמדה הצפייה על 59.6%, ניו-אורלינס אחריה עם 57.1% ובוושינגטון הבירה הגיע סף הצפייה ל-56.9%. נתח הצפייה הכולל בתחרות נשאר יציב יחסית לשנים קודמות, ועמד אתמול על 71%.

הסופרבול האחרון שבר את שיא כמות הצופים לתוכנית טלוויזיה בודדת בתולדות ארצות הברית: רייטינג של 47.8% צפייה המהווים כ-111.3 מיליון צופים, ועלייה של 300 אלף צופים לעומת הסופרבול ב-2011. השנה מדובר בעלייה של אחוז אחד מנתונים אלה, כאשר מספר הצופים המדויק יימסר על ידי CBS בהמשך.

תחרות הסופרבול, גמר ליגת הפוטבול האמריקאית (NFL) משודרת בשידור חי ביותר מ-180 מדינות וביותר מ-30 שפות שונות. חברה אמריקאית שמבצעת מעקב אחר רשתות חברתיות מסרה היום כי הצופים במשחק ניפקו מספר שיא של 30.6 מיליון הערות ברשתות חברתיות על אודות המשחק, 12.5 מיליון יותר מאשר בשנה שעברה.

הפרסום בסופרבול: "בישראל עדיין לא השכלנו למגנט צופים לרגע מכונן כזה"

  • עוד באותו נושא:
  • סופרבול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully