וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רינו צרור ידליק משואה ביום העצמאות

7.3.2013 / 11:44

רינו צרור יהיה בין מדליקי המשואות בערב יום העצמאות הקרוב. "משמש פה לאזרחים החשים שהם בשולי החברה בישראל ומעלה אל פני השטח דילמות אנושיות נוקבות ובעיות חברתיות"

העיתונאי רינו צרור יהיה בין מדליקי המשואות בטקס יום העצמאות שייערך בהר הרצל בירושלים בערב יום העצמאות שיתקיים בחודש הבא.

בנימוקי משרד ההסברה והתפוצות לבחירה בעיתונאי הוותיק נכתב כי "בשידוריו ברדיו ובסרטים שהוא מביים ומפיק הוא משמש פה לאזרחים החשים שהם בשולי החברה בישראל ומעלה אל פני השטח דילמות אנושיות נוקבות ובעיות חברתיות כאובות".

הנושא המרכזי שנקבע השנה לטקס הוא "שנת המורשת הלאומית – העצמה, הנחלה ושימור נכסי התרבות הלאומיים למען הדורות הבאים", ובעניין זה צוין כי צרור "חובר למורשת העיתונות היהודית הישראלית, שמייסדיה וראשיה פעלו מתוך תחושת שליחות אישית ולאומית".

צרור החל את עבודתו העיתונאית החל ב"העולם הזה", היה ממקימי "חדשות". בין היתר שימש כעורך "אולפן שישי" של ערוץ 2 והנחה את "דין וחשבון" בערוץ 10 ו"חוצה ישראל" בטלוויזיה החינוכית. הוא שימש עורך תכנית התחקירים "360" של זכיינית ערוץ 2 "רשת". צרור הוא יוצר דוקומנטרי ועל עבודתו זכה בפרס אופיר ובפרס האקדמיה לטלוויזיה. הוא מגיש בגלי צה"ל את התכנית "מה בוער" וזכה בפרס מפקד גלי צה"ל שלוש פעמים על פרויקטים מיוחדים ששידר וערך.

בימים אלה עובד צרור על סדרה דוקומנטרית בת שלושה חלקים אשר תעסוק בהתנחלויות ומתנחלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully