וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אברי גלעד חושב שהוא מעניש אותי - את עצמך אתה מעניש גולם"

18.4.2013 / 14:18

הסכסוך בין רדיו 103 לגל"צ נמשך. עו"ד שפטל: "למעלה מעשור הציגו בגלי צה"ל את גדול רוצחי הילדים יאסר ערפאת כאיש שלום, בעוד שאת נתניהו ושרון הם מציגים כאנשי מלחמה"

העימות הפומבי בין איש "רדיו ללא הפסקה" עו"ד יורם שפטל לבין אנשי גלי צה"ל נמשך - ואף מחריף: לאחר שבתחילת השבוע אמר אברי גלעד כי הורה לאנשי תכנית הבוקר של רשת להפסיק ולזמן את שפטל לתכניתו ואף קרא למנכ"ל התחנה אייל פאר "לנקות את האורווה מהסוס המשוגע", ענה הבוקר (חמישי) עו"ד שפטל לדברים ותקף בחריפות את התחנה הצבאית אותה הוא מכנה "תתפ"ף - תחנה תומכת פשיזם ערבי פנאטי", כך במילותיו, ואמר כי היא "מסייעת לאויב בעת לחימה".

שפטל ביקש להתייחס לתלונה שהעביר מפקד התחנה ירון דקל למנכ"ל "רדיו ללא הפסקה" ולרשות השנייה המפקחת על שידוריה ובה טען כי בתכניתו ובהתחבאויותיו מוציא עו"ד שפטל את דיבתה של התחנה הצבאית רעה. שפטל, היום, הדגיש כי הוא עומד מאחורי המתקפה. "הנימה של השידורים בגלי צה"ל זו נימה של תמיכה מוחלטת בלאומנות הערבית הפשיסטית פנאטית. במשך למעלה מעשור הציגו בגלי צה"ל את גדול רוצחי הילדים וחלאת המין האנושי המזוהמת יאסר ערפאת כאיש שלום, בעוד שאת נתניהו ושרון הם מציגים כאנשי מלחמה".

"לאורך כל מלחמת לבנון השנייה מיכה פרידמן ורזי ברקאי נתנו פתחון פה לטרור"

עו"ד שפטל תקף באופן אישי שניים מהעיתונאים הבכירים בתחנה, רזי ברקאי ומיכה פרידמן. "כעשרה ימים אחרי תחילת מלחמת אוסלו אדון רזי ברקאי מביע תמיהה בשידור חי איך זה התקשורת הישראלית מייצבת לצידנו - זה תמוה בעיניו ולא רצוי בעניו". שפטל הוסיף כי "כאשר החל מבצע חומת מגן כדי למגר את האויב הערבי ראיין אדון מיכה פרידמן אישיות בכירה כלשהי ושאל מה הטעם במבצע הזה אם הטרור נמשך, והוא עושה את בעיצומו של המבצע הצבאי. גלי צה"ל מראיינת רוצחים ונותנת להם מיקרופון ביד - לכן אתם הבית של המחבלים".

"לאורך כל מלחמת לבנון השנייה הם נתנו פתחון פה לטרור, כל הזמן מראיינים אנשי טרור. אחר כך הם באים בטענות שקוראים להם הבית של המחבלים. ממתי תחנה שאמורה לשרת את צבא ההגנה לישראל מראיינת את הרוצחים של חייליו? זה סיוע לאויב בשעת לחימה. לא בהיבט הפלילי, בהיבט המוסרי", הוסיף עו"ד שפטל.

"אברי גלעד עושה לי טובה שהוא מראיין אותי?"

שפטל התייחס כאמור גם לדבריו של אברי גלעד השבוע. "אברי גלעד השחצן הזה משתמש בשיטת הוויכוח של השמאל - הם מטילים ספק בשפיותי. כל שלטון שמאלי קיצוני מתייחס לאויבי המשטר ואלה שאינם שוחים בזרם השמאל כמופרעים ונותנים להם את התרופות שאברי גלעד ממליץ לתת אותם לי - אני רואה בזה מחמאה גדולה מאוד. אבל הוא מודיע שהוא נתן הוראה לצוות שלו לא לראיין אותי יותר והוא חושב שהוא מעניש אותי - את עצמך אתה מעניש גולם, אני התראיינתי אצלך בזמן מסע כנופיית רוטשילד (מתייחס לאנשי המחאה החברתית, ד.א.) וזה היה אחד השידורים המוצלחים בקריירה שלך. אתה עושה לי טובה שאתה מראיין אותי? אתה עושה לעצמך טובה שאתה מראיין אותי ולכן לא האיומים האינפנטילים של אדון גלעד ולא התלונות והמחאות של אדון ירון דקל שכעורך התחנה אחראי לכל מה שקורה שמה - לא ירתיעו אותי".

הרשות מנהלת בימים אלה הליכי שימוע ל"רדיו ללא הפסקה" בעקבות התבטאויות שונות של עו"ד יורם שפטל בשידור, בין היתר באשר להתבטאויות שלו כלפי גלי צה"ל – שם מאיימים כי אם הוא לא ירוסן, הם יפנו לבית המשפט.

מהרשות השנייה נמסר בתגובה: "הרשות השנייה קבעה בעבר מספר הפרות והטילה סנקציות בגין התבטאויותיו הפוגעניות של מר שפטל, והנושא מטופל במסגרת הליך שימוע ברשות מזה מספר חודשים. בכוונתנו לבדוק גם את התבטאותו זו של מר שפטל המוזכרת בכתבה ולאחר מכן תשקול אם לפתוח בהליך הפרה לכאורה נוסף מול התחנה".

מגלי צה"ל נמסר: "אנו ממתינים לקבלת מסקנות הליך השימוע שמבצעת מנכ"לית הרשות השנייה, זאת בתקווה שלא יארך זמן רב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully