וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוציאל-דמוקרטים גם בנווה אילן: ועד עובדים יציג בחדשות 2

7.5.2013 / 11:09

חברת החדשות של ערוץ 2 הכירה בארגון העיתונאים כארגון היציג של עובדי החברה - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. ההכרה הגיעה בעקבות הצטרפות למעלה משליש מעובדיה לארגון

הנהלת חברת החדשות של ערוץ 2 הכירה בארגון העיתונאים כארגון היציג של עובדי החברה - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. ההכרה הגיעה בעקבות בדיקה של טפסי ההצטרפות לארגון שערכה ההנהלה, בסיומה נמצא כי יותר משליש מעובדי החברה הצטרפו להסתדרות העובדים - המספר המינימלי בחוק המחייב הכרה בוועד יציג.

כפי שדווח בוואלה! ברנז'ה, בתחילת השנה נערכה פגישה ראשונה בין נציגי עובדי חברת החדשות לבין ההנהלה בראשות אבי וייס לקראת ההכרזה המסתמנת על הקמת ועד עובדים. הפגישה נקבעה לאחר שבארגון איימו כי יפנו לבית הדין לענייני עבודה ויתבעו מהנהלת החברה להכיר בוועד. העובדים טענו אז כי מזה חודשים ארוכים שמספר העובדים שהצטרפו לארגון העיתונאים עבר את הרף החוקי המחייב את ההנהלה להכיר בו כארגון העובדים ובוועד כוועד עובדים יציג, אולם למרות ניסיונותיהם הרבים - סירבה הנהלת חברת החדשות להיפגש עמם. העובדים ביקשו אז מיו"ר דירקטוריון חברת החדשות, עו"ד תמי רווה, להתערב ולקדם פגישה בינם לבין הנהלת החברה.

עתה, לאחר שהנהלת חברת החדשות הודיעה כי היא מכירה בוועד העובדים, נשמעים בנווה אילן קולות אחרים. "אנו חברי ועד הפעולה שהובילו את ההתארגנות מודיעים בזאת כי אנו בוחרים לפעול בדרך של שיתוף פעולה והידברות למען רווחת העובדים והצלחת החברה ושמירה על חוסנה ועל מעמדה המוביל בעיתונות הישראלית", כתבו נציגי העובדים לחבריהם במייל שהופץ לעובדי החברה. הם עדכנו כי הנהלת החברה הודיעה לוועד הפעולה כי היא "מקדמת בברכה את המטרות שהוגדרו ותפעל ביחד עם העובדים לשמירה על אופייה המיוחד של החברה, כפי שהתגבש ב-20 שנות פעילותה, ואשר הוביל למיקומה המרכזי של החברה בשוק התקשורת הישראלי".

טרם התקבלו תגובות הנהלת חדשות 2 וארגון העיתונאים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully