וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסים משעל חוזר בו: לא יתמודד על ראשות עיריית רמת גן

22.5.2013 / 9:04

הודעתו של משעל מגיעה בהמשך לחשיפה בוואלה! ברנז'ה שהצביעה על אי סדרים בתקנות הנוגעות למתמודדים על ראשויות שלטון מקומי אשר משדרים תכניות קבועות בתחנות רדיו האזורי

העיתונאי ניסים משעל מודיע הבוקר (רביעי) באופן רשמי כי הוא חוזר בו מכוונתו לעבור לפוליטיקה ולהתמודד על ראשות עיריית רמת גן. הודעתו של משעל מגיעה בהמשך לפרסום אתמול בוואלה! ברנז'ה שהצביע על אי סדרים בתקנות המתייחסות למתמודדים על ראשויות שלטון מקומי אשר משדרים תכניות קבועות בתחנות רדיו אזורי - בהם גם משעל. את תגובתו לא ניתן היה להשיג.

עם פרישתו של איש התקשורת מהמירוץ נותרו בו המועמדים כרמל שאמה-הכהן, יו"ר ועדת הכלכלה לשעבר שכיהן במשך שש שנים כחבר מועצת העיר ונחשב למועמד מוביל, וכן חבר כנסת נוסף לשעבר עורך הדין דוד מנע. עוד מתמודד על התפקיד חבר מועצת העיר רמת-גן מזה עשור ישראל זינגר, שאמר בחודש שעבר על מועמדותו של משעל כי תושבי העיר "זקוקים לחזון ולעשייה ולשם כך נדרש מנהל ולא ידוען".

משעל, בן 63, תושב רמת גן זה שנים רבות, הוא בעל תואר שני במדע המדינה ותקשורת, עורך ומנחה התכנית "משעל חם" של זכיינית ערוץ 2 רשת. לאורך השנים הוא מילא תפקידים בכירים, ביניהם מנהל הטלוויזיה הישראלית וראש מנהלת הקמת ערוץ 2. בעבר היה כתב מדיני ופוליטי והנחה את תכניות הערוץ הראשון "פופוליטיקה", "שיחת ועידה" ו"מוקד". על הישגיו המקצועיים זכה משעל בשני פרסי התקשורת היוקרתיים – פרס רשות השידור ופרס סוקולוב ופרסם שישה ספרים שהפכו לרבי מכר.

בהמשך לפרסום אמש בוואלה! ברנז'ה על המשך החשיפה לה זוכים מועמדים לרשויות המקומיות שלרשותם עומדות תכניות ברדיו האזורי, אומר גורם המעורה בפרטים כי בכוונת הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו המפקחת על השידורים לפעול כבר במהלך השבוע הקרוב ולרענן את ההנחיות בנושא.

בשבועות האחרונים, פחות מחצי שנה לפני מועד הבחירות, נהנו מחשיפה מועדפת ברדיו המתמודדים שלמה בוחבוט, יונה יהב, יורם מרציאנו וקובי לוי - כולם בעלי תכניות קבועות בתחנות רדיו אזורי המשדרות באזור שבו הם מתמודדים. מתגובת תחנות הרדיו לבדיקת וואלה! ברנז'ה בנושא עלה כי כי אין האחדה של הנהלים באשר להמשך מתן החשיפה שלהם. כיום לא קיים נוהל קבע באשר לחשש לתעמולת בחירות אסורה ברדיו המקומי לקראת בחירות לשלטון המקומי, ואין לנושא התייחסות בחוק הרשות השנייה. לפני שבועיים פנתה הרשות לתחנות הרדיו האזורי שבפיקוחה, וביקשה מהן להשיב לה בכתב האם יש מי מעובדיהם אשר בכוונתו להתמודד בבחירות הקרובות שייערכו בחודש אוקטובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully