וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היועמ"ש: מכרז - תנאי להמשך מימון החדשות המקומיות

6.8.2013 / 13:06

המדינה לא תמשיך בעתיד לממן את המערך אם חברת ההפקה לא תיבחר במכרז תחרותי, כך עולה מתשובת נציגת המחלקה הכלכלית בלשכת היועץ, לפניית עמותת ”לדעת”

לשכת היועץ המשפטי לממשלה מבהירה כי המדינה לא תמשיך לממן את החדשות המקומיות אם חברת ההפקה לא תיבחר במכרז תחרותי, כך עולה מתשובת נציגת המחלקה הכלכלית בלשכת היועץ המשפטי עו"ד דפנה גלוק שהועברה לעמותת "לדעת". העמותה, יחד עם איש התקשורת חיים הכט ורדיו "קול רגע", הגישה בג"צ נגד ההסדר להמשך הפעלת המערך ללא מכרז.

בתשובתה מסבירה עו"ד גלוק כיצד קרה ש"קודה תקשורת" קיבלה מהמדינה את הכספים לטובת הפקת החדשות המקומיות מבלי שזכתה קודם לכן במכרז מסודר. "ערב הארכת ההסדר הועברה אלינו עמדת הגורם המקצועי - המועצה לשידורי כבלים ולוויין", מספרת עו"ד גליק. "לפי עמדה זו קיים קושי משמעותי לפתוח בהליך תחרותי לצורך בחירת מפיק לשנת 2013 וזאת בשל עיתוי החקיקה".

באגודה לזכות הציבור לדעת תקפו בחריפות את תגובת היועמ"ש וכינו אותה "תירוצים חסרי שחר". בהודעה לתקשורת מסר יו"ר האגודה, פרופ' אלי פולק, כי "היועמ"ש מתרשל בתפקידו ומגלה אוזלת יד. היכן הוא היה ב- 8 החודשים האחרונים? מדוע לא ניתנה על ידו הוראה חד משמעית כבר בראשית 2013 לצאת באופן מיידי למכרז? מה גם שזו הפעם השישית (!) בה מוארכת הוראת שעה זו. אי עריכת המכרז, היא הפגיעה האמיתית בשירות הניתן לציבור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully