וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שתי כתבות וחזרנו

6.8.2013 / 16:17

עובדי "זמן ירושלים" מרשת זמן מעריב שנסגרה הופתעו לראותו שב לחיים בדמות "עיתון לוח" המורכב בעיקר מפרסומות; כתב מערכת לשעבר: "עצוב שעיתון מסיים את חייו כברושור"

עובדי המקומון "זמן ירושלים" מרשת זמן מעריב שנסגרה לפני שלושה חודשים, הופתעו לראות כי הוא שב לחיים בדמות "עיתון לוח" המורכב בעיקר מפרסומות. כיוון שאין ל"זמן ירושלים" מערכת עיתונאית, האייטמים ששובצו בו בסוף השבוע האחרון היו מעין לקט של ידיעות שפורסמו במעריב במהלך השבוע.

שער "זמן ירושלים", כפי שניתן לראות בתמונה שהעלה לעמוד הפייסבוק שלו כתב ערוץ 10 עמרי מניב (כתב "מעריב לשעבר) - מורכבת כולה ממודעות פרסומת. גורם לשעבר ב"זמן ירושלים" אמר היום לוואלה! ברנז'ה כי אף אחד מחברי המערכת המקורית לא ידע כי העיתון ממשיך לצאת לאור במתכונתו זו. לפי הערכת הגורם, מדובר בחובות של החברה כלפי מפרסמים עמם נחתמו חוזים ארוכי טווח. במקום להשיב להם את כספים, ככל הנראה, הוחלט להמשיך ולהוציא את העיתון לאור.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"במקום להשיב למפרסמים כספים, ככל הנראה, הוחלט להמשיך ולהוציא את העיתון". "זמן ירושלים", השבוע/מערכת וואלה!, צילום מסך

"למה ככה? למה לא לסיים יפה?"

"זמן ירושלים" יצא לאור לראשונה בשנת 1999 תחת השם "כל הזמן", וערך אותו אבי זילברברג, לימים סגן עורך עיתון הארץ. עשור לאחר מכן שונה שמו ל"זמן ירושלים" ובשיאו הופץ ביותר מ-40 אלף עותקים בירושלים והסביבה. עורכו האחרון היה יובל הימן, ועם ההודעה על סגירת הרשת הוא החליט לפרוש מעולם העיתונות. גורם בעיתון שהתבקש להתייחס לגיליון האחרון של "זמן ירושלים" אמר: "עצוב שעיתון שעשה עבודה עיתונאית מעולה במשך עשורים סיים את חייב כברושור למודעות רהיטים". עומרי מניב, שהעלה את התמונה לפייסבוק נתן לה את הכותרת "למה ככה? למה לא לסיים יפה?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully