וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרפז: ”דובר צה”ל עמד מאחורי הכפשת ברק”; עיתונאים יזומנו לתת עדות

18.8.2013 / 10:51

פרשת הרפז מסתעפת: מקאן אריקסון צפויה לזמן לביהמ"ש עיתונאים בכירים להעיד בתביעת הדיבה שהגיש בניהו נגדה, בהם איילה חסון-נשר, בן כספית, יוסי יהושע ורונן ברגמן

דובר צה"ל לשעבר אבי בניהו במרכז האש: בועז הרפז, החשוד בזיוף המסמך שפורסם ולכאורה נועד להכפיש את שמו של המועמד לתפקיד הרמטכ"ל דאז יואב גלנט - טוען כי בניהו הוא זה שיזם את איסוף המידע על לשכת שר הביטחון לשעבר אהוד ברק, במסגרת הסכסוך בין הלשכות, כך על פי בקשת זימון עדים ובכירים חדשים שנחשפה הבוקר במסגרת תביעת הדיבה שהגיש אבי בניהו נגד משרד הפרסום מקאן אריקסון, והעיתונים "הארץ" ו"ידיעות אחרונות".

ארי שביט VS רזי ברקאי: "בגל"צ הייתם עיוורים למה שהתרחש בפרשת הרפז"

"בניהו התנהג כמו יועץ פוליטי ותדמיתי על מנת לפגוע במעמדו של השר ברק"

במכתב ששלח הרפז למבקר המדינה במאי 2012, כך נחשף, האשים הרפז את בניהו בהגיית הרעיון להכפיש את יואב גלנט. את המכתב הגישו עורכי הדין של חברת הפרסום, רונן ברקמן ודוד זילברבוים. "בראש ובראשונה אציין כי את הרעיון לבלום את 'מסכת ההשפלות' שעבר לכאורה הרמטכ"ל, לא אני הגיתי ולא אני יזמתי. את הרעיון לאסוף חומרים נגד (ברק, אנשיו וגלנט - ד.א) ולהפיצם בתקשורת, הגה תא"ל בניהו, ששימש דובר צה"ל ואיש אמונו של הרמטכ"ל. כך אמר לי מפורשות הרמטכ"ל אשכנזי. בראש הפירמידה עמדו אשכנזי, בניהו ווינר", טען הרפז.

כזכור, בשבוע שעבא הגיש אלכס פישמן, הכתב והפרשן הצבאי של העיתון "ידיעות אחרונות" תצהיר לבית המשפט במסגרת תביעת דיבה של בניהו, ושם תקף אותו קשות. "דובר צה"ל לשעבר, אבי בניהו, התנהג כמו יועץ פוליטי ותדמיתי ופעל בנמרצות על מנת לחזק את מעמדו ותדמיתו של הרמטכ"ל אשכנזי, כאילו היה יועצו ועוזרו האישי של הרמטכ"ל, ועל מנת לפגוע במעמדו ותדמיתו של השר ברק", כתב פישמן.

מקאן אריקסון צפויה לזמן לבית המשפט עיתונאים בכירים, בהם איילה חסון-נשר מהערוץ הראשון, בן כספית ממעריב, יוסי יהושע ורונן ברגמן מידיעות אחרונות וטל לב-רם מגלי צה"ל. כמו כן יזומנו אשכנזי, עוזרו לשעבר, אלוף-משנה (במיל') ארז וינר, הרפז עצמו, אלוף (במיל') יואב גלנט ויוני קורן, ששימש כראש המטה של שר הביטחון אהוד ברק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully