וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף עצוב: השומר המיתולוגי של בית מעריב שם קץ לחייו

19.10.2013 / 18:33

סרגיי חליופין, שעבד במשך 17 שנה כשומר בכניסה לבניין בשעות הלילה - שם קץ לחייו לקראת סוף השבוע. העובדים מאשימים: התזמון הטרגי, עם עזיבת המערכת את הבניין, אינו מקרי

סוף עצוב במיוחד לעזיבה של מערכת עיתון מעריב את בית מעריב השבוע: סרגיי חליופין, שעבד במשך 17 שנה כשומר בכניסה לבניין בשעות הלילה - שם קץ לחייו לקראת סוף השבוע. המשטרה מצאה אותו מת בביתו לאחר יומיים בהם לא הגיע לעבודה, והלווייתו נערכה אתמול (שישי).

ביום רביעי, היום האחרון לעבודת מעריב, צילם אלי דסה סרטון פרידה מהבניין. חליופין התראיין לו בקצרה: "שמחתי להכיר פה הרבה אנשים והיינו ביחסים מאוד טובים", אמר. "אני מאחל לכל הצוות הרבה בריאות והצלחה במקום העבודה החדש". זמן קצר לאחר מכן הוא התאבד. מאור זכריה, לשעבר סגן עורך "סופשבוע" של העיתון כתב: "הסיפור של סרגיי השומר לא נותן לי מנוח. זה היום כיפור של כולנו, מפוטרי ועובדי מעריב. ממחריביו של העיתון אין ולא היו לי שום ציפיות או דרישות".

"סמיכות זמנים מזעזעת"

"מדובר בסמיכות זמנים מזעזעת, מעיקה ושוברת לב", כתבה כתבת העיתון חן קוסט בר בטקסט פרידה מחליופין שפרסם ועד עיתונאי מעריב, בתייחסה לתזמון המקרים. "ביום שני בערב, פגשתי אותו בפעם האחרונה. חזרנו מכתבה, אריק סולטן, הצלם, ואני ודיברנו קצת. שאלתי מה יהיה איתו עכשיו, כשאנחנו עוזבים את הבניין. סרגיי אמר שהוא לא יודע. 'אני כבר לא מפחד', אמר".

"משך שבע עשרה שנה עברו כל כך הרבה אנשים ליד עמדת השמירה שלו. רבים מהם כבר לא חלק מ'מעריב'. סרגיי נשאר. המאבק הארוך על עיתון 'מעריב' הפך אותנו אדישים. התעייפנו. המוות המחריד של סרגיי, פתח את הכול מחדש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully