וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחום ברנע: "שלי יחימו-ביץ?"; שלי יחימוביץ': "שוביניסט בלתי נשלט"

9.11.2013 / 17:29

חתן פרס ישראל התייחס בטורו השבועי ב”ידיעות אחרונות” ליו”ר האופוזיציה, שהייתה ”היחידה שבחרה להאשים את ליברמן ביום זיכויו”. היא מצידה הגיבה בפייסבוק: ”אשמאי זקן”

החרפה בסוף השבוע ביחסיהם המעורערים של עיתונאי "ידיעות אחרונות" נחום ברנע ויו?ר האופוזיציה שלי יחימוביץ?: ברנע כתב בטורו בעיתון כי יש המכנים את יחימוביץ? בכינוי ?יחימו-ביץ??. היא עצמה הגיבה בחריפות וכינתה את ברנע ?אשמאי זקן? בעל ?שוביניזם בלתי נשלט?.

השניים מסוכסכים מזה כשנתיים, מאז העיר ברנע בטורו על התמונה המפורסמת של יחימוביץ? רצה בחוף הים, וכתב כי "התצלום נועד להבליט את מה שנועד להבליט". היא אז תקפה את דבריו והוא התנצל בפניה.

"הוא כותב עלי כמו שלא היה מעז לכתוב לעולם לו הייתי ראש אופוזיציה ויו"ר מפלגה גבר", כתבה היום בעמוד הפייסבוק שלה. ומה כתב ברנע? ?שלי יחימוביץ' הייתה הפוליטיקאית היחידה שבחרה להאשים את ליברמן ביום זיכויו... ברשתות החברתיות מכנים אותה יחימו - ביץ'...". את מטבע הלשון היא הבהירה בעצמה: ? כלומר ביץ'. כלומר כלבה וזונה גם יחד. ככה, לא בטוקבק אנונימי. בטור מכובד בעיתון?.

בעוד ברנע כתב כי מדובר בביטוי שנתקל בו ברשתות חברתיות, יחימוביץ? טוענת כי ?תחקירון קטן גילה שפוליטיקאי מסויים, מעט במצוקה, ניסה לתרום את ההמצאה הזאת לכמה עיתונאים. הם לא התלהבו. גם לא עלה על דעתם לקלל בטוריהם. ברנע דווקא התנפל על הסחורה, כהרגלו, בלי לבדוק?.

לסיום עקצה יו?ר האופוזיציה את בעל הטור ואת העובדה כי הוא אינו נוכח ברשתות החברתיות. ?וכי איך יבדוק?, שאלה בציניות. ?רשתות חברתיות מסתוריות, הוא לא יודע איך נכנסים אליהן בכלל?.

נחום ברנע בחר שלא להגיב לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully