וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתן זהבי על גיא לרר: "טינופת. תתבעו את ערוץ 10. הם משקשקים"

28.11.2013 / 10:56

שדרן הרדיו תקף בחריפות את מגיש "צינור לילה" על החלטתו להקליט ולשדר שיחה פרטית שנערכה עם איינשטיין לפני מותו, בה התקומם על מרואיין שהשווה בינו ובין אייל גולן

סיבוב נוסף בסכסוך המתוקשר בין מגיש "צינור לילה" גיא לרר לבין מגיש הרדיו נתן זהבי, הפעם על רקע מותו של אריק איינשטיין.

בערב מותו של הזמר שידר לרר ב"צינור לילה" דברים שאמר לו איינשטיין בתגובה על ראיון שנערך בתכנית מוקדם יותר השבוע עם האמרגן ישראל בונדק. בונדק התראיין על היחס לזמרים המזרחיים, לאור פרשת אייל גולן, וטען כי גם איינשטיין היה עושה דברים דומים לאלו שבהם מואשם גולן. "אריק כנראה שמע את זה וקיבל את הג'ננה, כמו שהוא היה אומר, וביקש מאחד מחבריו אתר לו את הטלפון של גיא לרר", סיפר אתמול זהבי. "הוא צלצל אליו בבוקר והסביר לו שזה היה קטע לא נכון ולא הגון להשמיע את דבריו של בונדק, לא היו דברים מעולם. אריק כעס וזעם כנראה זה הביא לו את הסעיף מאוד".

זהבי, במילים בוטות, גינה את ההחלטה של לרר ומערכת "צינור לילה" לשדר את תגובתו של איינשטיין. "גיא לרר הביא את הדברים שאריק איינשטין אמר לו באופן פרטי כמחאה על התכנית המזוינת שלו בלילה הקודם. אריק כנראה לא ידע שהשרץ הקטן הקליט את הקטע הזה והצינור הקטן והמושתן השמיע את השיחה. מבחינת החוק, אגב, זה מותר, אבל זה רק מראה עד כמה הבנאדם הזה טינופת".

"תתבעו אותם, הם משקשקים"

לרר וזהבי מסוכסים מזה כשנה, מאז מתח אותו לרר בתכנית. אנשי "צינור לילה" התקשרו אז לזהבי והשמיעו לו הקלטה מסרט הקולנוע "חגיגה בסנוקר", שבה נאמר לזהבי: "אני מודיע לך שאם עד הערב אני לא מקבל את הכסף במזומן, אני מוסר את זה לטיפול". זהבי טוען שלא הבין כי מדובר במתיחה, וכי הוא חש מאוים ומוטרד מהדברים. הוא איים לתבוע את הערוץ, והפרשה הסתיימה (באופן זמני) בהתנצלות של לרר בשידור - בתכניתו של זהבי עצמו. "זה לא היה מכובד, סליחה", אמר לרר.

אתמול ציין זהבי כי כפי ש"צינור לילה" הקליטו אותו בלי ידיעתו, כך עשו לאיינשטיין - וקרא למי שנפגע מהתכנית לתבוע את ערוץ 10. "כשהוא עשה לי תרגיל כזה אני תבעתי את ערוץ 10 והם פרסמו את זה. כל מי שנפגע מהשרץ הקטן ומערוץ 10 תתבעו אותם, הם משקשקים. זה שהוא השתמש בקטע הזה שעתיים שלוש אחרי שאריק מת - זה נורא ואיום".

נתן זהבי אמר היום לוואלה! ברנז'ה: "אני תבעתי את ערוץ 10, ובהסכם סודי נקבע שהם ישלמו לי פיצויים של 20 אלף ש"ח, אותם אגב תרמתי כי מבחינתי זה כסף מזוהם. לאחר שהם שילמו לרר צלצל בערב יום כיפור ואמר שהוא רוצה להתנצל שוב בשידור, ובערב אני פתאום מקבל טלפון שאני בפרומו של ערוץ 10".

"אחרי שהיה הסכם שהדברים לא מתפרסמים - הוא הכניס את הקטע שהוא מתנצל ואת המתיחה פעם שניה וזה מה שהכעיס אותי, ובגלל המעשה הזה שלו אני מרגיש לא מחויב לחיסיון. אם הוא היה אומר לאריק איינשטיין שהוא מקליט אותו הוא הרי היה סוגר לו את הטלפון בפנים. ברגע שבונדק אמר את מה שאמר - ערוץ 10 היו צריכים לסתום לו את הפה ולהגיד לו שזה לשון הרע".

"המשדר העלה על נס את תרומתו של איינשטיין ז"ל לתרבות הישראלית"

עם זאת, יצוין כי גם כתב חדשות יונתן ריגר שידר ביממה האחרונה שיחה אישית שניהל עם איינשטיין.

גורם בחדשות 10 אמר לוואלה! ברנז'ה: "בתוך משדר ארוך מהרגיל של 'צינור לילה', שהעלה על נס את תרומתו של אריק איינשטיין ז"ל לתרבות הישראלית, שודר קטע קצר משיחה ארוכה שניהל אריק עם גיא לרר כמה שעות קודם לשידור. הקטע, שהייתה בו חשיבות עיתונאית מובהקת, נערך קודם לשידור באופן מדוקדק כדי שלא לפגוע בכבודו של איש". בערוץ 10 בחרו שלא להגיב לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully