וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משכורת היא לא מילה גסה

9.12.2013 / 17:13

כמה מרוויחה המתרגמת לשפת הסימנים, ומיהו היועץ המיוחד שמרוויח עד 30,000 שקלים לחודש? החינוכית השיקה אתמול בקול גדול לוח שידורים חדש, ואנחנו בדקנו כמה זה עולה לנו

הטלוויזיה החינוכית השיקה אתמול (ראשון) בקול גדול לוח שידורים חדש בהשקעה של 60 מיליון שקל (המגלמים גם את עלות השכר של עובדיו), והוא כולל 30 תוכניות חדשות לצד המשך הפקתן של תכנית ישנות. כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ברנז'ה, תקציב הטלוויזיה החינוכית עומד על 92.6 מיליון שקלים – עלייה של 14% משנת התקציב הקודמת. כיצד הוא מחולק? הנה כמה מהנתונים:

עבור הנחיית עונה של "ערב חדש", אשר זמן השידור שלה קוצר לחצי שעה בלבד, קיבל דן מרגלית סכום של כ-143 אלף ש"ח עבור חצי שנה. מספר הופעותיו השבועיות של מרגלית צומצם, וכפועל יוצא מזה גם שכרו צומצם בעשרות אחוזים. "דן מרגלית הוא אחד משדרני הטלוויזיה הבכירים והוותיקים, המקבל שכר שהינו נמוך עד סביר למקובל בשוק הטלוויזיה", אומרים בחינוכית.

עידן קוולר יקבל עבור חצי שנה של הגשה סכום של כ-15 אלף ש"ח, ואראל סג"ל עבור משך זמן דומה סכום של 25 אלף ש"ח. שרה ב"ק, המגישה אף היא מעת לעת את התוכנית, תקבל כ-17 אלף ש"ח.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סכומים נאים, על חשבון משלם המיסים. כוכבי החינוכית/מערכת וואלה!, צילום מסך

קובי מידן עם 120,000 שקלים לשנה

עבור הנחיית 40 תכניות של "תיק תקשורת" יקבל ניב רסקין כ-120 אלף ש"ח. רוגל אלפר שהחליף את עמנואל רוזן באופן זמני קיבל 3 אלף ש"ח לתכנית.

קובי מידן יקבל עבור הגשה שנתית של תכניות "חוצה ישראל" כ-120 אלף ש"ח לשנה. טל גורדון תקבל כ-96 אלף ש"ח עבור הגשת עד 40 תכניות של "הכל תרבות", אלדד זיו המגיש פינה שבועית בתכנית ומייעץ לה יקבל כ-30 אלף ש"ח. בחינוכית מציינים כי "הצפי הוא למספר תכניות קטן יותר".

רונאל פישר יקבל עבור עונת הנחייה של התכנית "פרופיל" סכום של כ-47 אלף ש"ח, דפנה לוסטיג תקבל עבור השתתפות בפאנלים במהלך העונה סכום של 10 אלף ש"ח, ודב אלפון אלפון יקבל כ-15 אלף ש"ח על ההשתתפות בתכניות. בחינוכית מציינים בתגובה כי "מדובר בסכום כולל עבור 18 תכניות, והוא נחשב לנמוך בעשרות אחוזים מהמקובל בשוק הטלוויזיה".

החינוכית משלמת לספקים גם עבור הנחיית אירועים חד פעמיים, כך למשל אבשלום קור המנחה את חידון התנ"ך למבוגרים מקבל עבור ההנחייה כ-13 אלף ש"ח, וסיוון רהב מאיר תקבל עבור ההנחייה של החידון סכום של כ-9 אלף ש"ח. טל מוסרי הנחה את "פרס המתנדב" עבורו יקבל כ-12 אלף ש"ח. בחינוכית אומרים בתגובה לוואלה! ברנז'ה כי "מדובר בעלויות הפקה סבירות לאלו המקובלות בשוק הטלוויזיה, וכי יש גם חשיבות לבחירת מנחה מנוסה עם היכרות טובה את נושאי החידון".

תרגום "ערב חדש" לשפת הסימנים? 7,000 ש"ח לחודש

עורך "ידיעות אחרונות" לשעבר, שילה דה-בר, מייעץ לחינוכית על "חדשות בתקשורת" ועבור חצי שנת ייעוץ הוא מקבל 177 אלף ש"ח. שכרו בפועל תלוי במספר שעות הייעוץ החודשיות שיעניק לחינוכית. "הסכום המצוין הינו הסכום המקסימאלי, אולם בפועל ההערכה הינה כי הסכום שישולם לתקופה זו יהיה נמוך בהרבה מזה שצוין", ביקשו בחינוכית להבהיר.

וכמה משלמת החינוכית עבור תרגום "ערב חדש" לשפת הסימנים? 7,000 ש"ח לחודש.

עונה של תכנית התחקירים "ואקום" בהנחיית גל גבאי, שקטפה השנה את שני פרסי העיתונות היוקרתיים בתעשייה, עולה לחינוכית סכום של 1.24 מיליון ש"ח לעונה. את התכנית מפיקה חברת "באזז טלוויזיה". "מדובר בז'אנר הדוקומנטרי שהינו היקר והמורכב ביותר בתעשייה", מסרו בחינוכית בהתייחס לסכום והוסיפו כי הוא "נמוך בהרבה מהמקובל בשוק הטלוויזיה. אנו גאים לבשר כי למרות התקציב דל האמצעים שניתן היה להקדיש להפקת סדרה זו, הסדרה זכתה בפרס סוקולוב ופרימור".

ערוץ הבידור הישראלי המפיק את "שיחת נפש" יקבל עבור התכנית 300 אלף ש"ח. אולפני הרצליה המפיקים את התכנית "חדר 101" בהגשת עינב גלילי יקבלו עבורה 1.4 מיליון ש"ח. עבור הפקת 20 תכניות "ארוחות שעשו היסטוריה" שמגיש גיל חובב ברחבי העולם תקבל חברת "גב' הפקות" סכום של כ-1.4 מיליון ש"ח. בחינוכית מציינים כי הסכום נמוך מזה המקובל בשוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

החינוכית: "עלויות ההפקה הן מהנמוכות ביותר בשוק הטלוויזיה בארץ"

מהטלוויזיה החינוכית נמסר עוד בתגובה לנתונים: "החינוכית פועלת במסגרת תקציבה ובהתאם לייעודה שהוא: מיצוי מקסימלי ויעיל של תקציב למען יצירת תוכן איכותי, עדכני וזמין חינם לכל צופה. הסכומים המצוינים הינם סכומי תקרה מקסימליים, בפועל משולמים סכומים נמוכים בהרבה. עלויות ההפקה בחינוכית הן מהנמוכות ביותר בשוק הטלוויזיה בארץ".

עוד ביקשו בחינוכית להוסיף כי "ההנהלה הנוכחית עשתה קיצוצים חדים של עשרות אחוזים בשכר הטאלנטים המובילים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully