וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירינה שלמור מייעצת לרני רהב לשתוק

10.12.2013 / 13:39

מאז פרשת אייל גולן מקפידה אירינה שלמור לתקוף את המתחרה רני רהב תוך מתן עצות להתנהלות בתקשורת. למשל, שישתוק. היא: ”בצניעות אתעלה מעל משפטי רחוב”. הוא: ”שתכתוב”

המאמצים של רני רהב, איש יחסי הציבור של אייל גולן, למזער את הפגיעה התדמיתית בלקוח שלו מפריעים לאירינה שלמור. בסטטוס שפרסמה נגדו בפייסבוק (ולא בפעם הראשונה) היא תוקפת אותו חזיתית ומייעצת לו - פשוט לשתוק.

"הקולגה שלי רני, אותו אני מאוד מעריכה, הפיץ אתמול הודעה שהשיר החדש של איל גולן הוא השיר המושמע ביותר ברדיו השבוע, היום גם קראתי סטטוס שלו על ההצלחה הכבירה של מופע האומן בהיכל התרבות", כתבה שלמור. "הפירסומים האלה מחזירים אותי לתחושה שהיתלוותה לאימרת\תנועת הילדות: נה באצבע! בתרגום עכשווי: לך תחפש מי שינענע אותך".

עוד הוסיפה: "בצניעות אתעלה מעל משפטי רחוב אלה ואצטט מהמקורות משפט שנכון היום יותר מתמיד 'והמשכיל בעת ההיא ידום'".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"בצניעות אתעלה". שלמור ורהב/מערכת וואלה!, צילום מסך

זו לא הפעם הראשונה ששלמור מאבדת פאסון אל מול המתחרה ותוקפת אותו בפומבי. רהב, מצידו, לא מתרגש. "אני מאוד אוהב את אירינה ומכבד אותה ביותר, זכותה המלאה לכתוב את שכתבה", הוא אומר לוואלה! ברנז'ה.

תשמש בעצה?

"אסור לשכוח שיש לנו תפקידים שונים בחיים - לה לכתוב את הדעה ולי לייצג את הזמר האהוב אייל גולן ולדאוג לכך שכל ישראלי יבין שהוא הזמר המושמע ביותר ושהיכל התרבות היה מלא מפה לפה. מבלי להיכנס לנושא וזאת משום שעד היום לא אמרתי מילה על הנושא. חוץ כמובן מדעתי על הצורך לכבד את החוק בכלל ובנושא צו איסור הפירסום בפרט".

שלום אירינה. התחלת במתן ייעוץ תקשורתי ליועצי תקשורת?

"אין לי עניין לשתף איתך פעולה, ממילא אתה כותב מדימיונך הקודח".

אני די בטוח שלא דמיינתי את הסטטוס הזה.

"הסטטוס מדבר בעד עצמו, המשך יום נעים לך".


ובסיבוב הקודם: שלמור נגד רהב, הדור הבא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully