וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי אחראי להרס העבודה המאורגנת בעיתונות הישראלית?

25.12.2013 / 12:17

ניסיון, פרסים ושם מקצועי - כל אלה אינם מהווים בסיס יציב בעיתונות תחת המשבר של שנות האלפיים. הצצה בלעדית לפרק השני בסדרה "תקוות גדולות" אשר עוסקת בתקשורת הישראלית

יח"צ - חד פעמי

לצד סיפורו של ''חדשות'', עומד במרכזה של "תקוות גדולות" תיעוד ומעקב בן ארבע שנים של המשבר העמוק בתולדותיה של העיתונות הישראלית והוא מובא מנקודת מבטם של גיבורי הסדרה, בוגרי ''חדשות''. בתוך אלו, ניצב משבר נוסף, והוא זה של העבודה המאורגנת בענף, אשר כמעט והוכחדה כליל - כל זאת בפרק השני של הסדרה "תקוות גדולות" אשר עוסקת בתקשורת הישראלית, אותה יצר דוד דרעי.

פרק ראשון: עיתון חדשות ז"ל - איך עירום יכול לשבת בשקט לצד כתבות עומק?

הסדרה, בת שלושה פרקים, תעלה ב-29 לחודש בערוץ 8 ב-HOT, וכאן בוואלה! ברנז'ה תשודר הצצה מקדימה ומורחבת לכל אחד מהם.

ניסיון, פרסים ושם מקצועי - כל אלה, מסתבר, אינם מהווים בסיס יציב בעיתונות של שנות האלפיים: מרבית העיתונאים הבכירים מיטלטלים בין גלים סוערים ונאחזים בשברי רפסודות, מתפטרים ומפוטרים חדשים לבקרים, ומי מהם שאינו חרד לעתידו האישי – חרד לעתידו של מקצוע העיתונות.

"תקוות גדולות" מלווה את המאבק של עיתונאי ''מעריב'', ''הארץ'' ו''חדשות10'' בתקופה מטלטלת, וחושפת את אחורי הקלעים של פרשיות עיתונאיות שהפכו לסמל של מאבק בלחצים ההולכים ומעמיקים את הנסיונות למנוע פרסום מידע ותחקיר הכרחי לציבור (ביניהם תחקיר 'ביבי טורס', ו'פרשת ההתנצלות' של ערוץ 10 בפני איל ההון שלדון אדלסון, שהביאה להתפטרותו של ראודור בנזימן - המופיע בקטע המצורף - מתפקיד מנכ"ל חברת חדשות 10).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully