וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בקיוב: מי זז השבוע?

26.12.2013 / 11:52

כתבת המשפט של "דה מרקר" הילה רז פורשת • גם כתב שוק ההון של כלכליסט שניר הנדלר • מי העורך החדש של "המירוץ למיליון" • ולמה רן שריג ורשת כבר לא? • ויש עוד. הכל בפנים

שחר מורד מונה לתפקיד עורך "המירוץ למיליון" - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. מורד יחליף את רווית ליאור-מנדל ואייל אלקבץ שהצטרפו בחודש שעבר לזכיינית המתחרה קשת ומונו למנהלי תחום הבידור והריאליטי בזכיינית. עבור מורד מדובר בחזרה לתכנית אותה כבר ערך בעבר בעונתה הראשונה. מורד שימש בעבר כעורך התכניות "101 דרכים לעוף משעשועון", "הישרדות - האיים הקריביים" ו"הדוגמניות".

ובמעבר חד לרחוב שוקן: כתבת ועורכת מדור המשפט של "דה מרקר", הילה רז, הודיעה למנהליה על פרישתה מהתפקיד. רז שימשה בתפקיד מאז שנת 2007, ואת מקומה תפסה אפרת נוימן, עד כה סגנית עורכת מוסף "מרקרוויק".

שינויים גם בכלכליסט: סופי שולמן, סגנית עורך האתר, תערוך את מדור שוק ההון. אלי שמעוני שערך אותו עד כה יתחלף איתה, וישמש מעתה כסגן עורך אתר כלכליסט. כתב הבנקים שניר הנדלר יסיים את התפקיד.

רן שריג ורשת כבר לא

והרי הודעה חשובה לכל עורכי המוזיקה של רשות השידור: בהנהלה החליטו שלא תוכלו יותר לשמש כעורכים מוזיקליים בתכניות האקטואליה של רשת ב'. הסיבה, לפי גורם ברשות, היא שבתכניות האלה כמעט ואין מוזיקה ולכן עלויות השעות הנוספות שלכם בהן מיותרות.

תזוזות השבוע גם באבן גבירול: המשנה למנכ"ל וואלה! בשבע השנים האחרונות דודו בקר ביקש לסיים את תפקידו. יחליף אותו בתפקיד שי מגל, ששימש במשך חמש שנים בתפקידים בכירים באתר ynet בהם סמנכ"ל הפיתוח והמשנה למנכ"ל.

עוד נודע לוואלה! ברנז'ה כי רן שריג פרש סופית מהזכיינית רשת ולא ישוב עוד להגיש בה תכנית. שריג אמור היה להיות המחליף של שרון כידון ב"מדברים על זה", אולם חילוקי דעות עם בכירים ברשת הביאו לעזיבתו. את מקומו תפסה שדרנית גלגלצ והמבזקנית נעמה חן.

הופכים אבן על אבן

וקצת בריאות: דן אבן, שפרש לאחרונה מתפקיד כתב ועורך הבריאות בעיתון "הארץ", ימשיך לסקר את תחום הבריאות עבור מדור החדשות של הרשת החברתית-בריאותית "כמוני" - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. אבן מצטרף לאלה הר-נוי, לשעבר כתבת הבריאות של מעריב, המשמשת כעורכת התוכן וכתבת הבריאות של האתר.

שדרן רשת ג' הוותיק מנחם פרי יפרוש בסוף החודש מרשות השידור. פרי משדר ברשת ג' מאז הוקמה בשנת 1976, וכעת הוא ייצא לגימלאות. המיקרופון לפרי: "אשמח אם יתאפשר לי לאחר פרישתי לערוך ולהגיש ב'קול ישראל' פעם אחת בשבוע, זה בהחלט יספיק לי, ורצוי בימי שישי". לידיעת המאזין מיקי מירו.

ולסיום, גיוס חדש בדרך למעריב: יונתן אוריך, עד לאחרונה העורך הראשי של אתר "כיפה", מנהל מגעים עם העיתון.


david_a@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully