וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוקן אומר תודה

15.1.2014 / 16:41

עובדי קבוצת שוקן ששרדו את הטלטלות של השנתיים האחרונות קיבלו השבוע מכתב תודה, ומענק של 400 שקלים. "יכולים כעת לתכנן את עתידנו מבלי לחשוש שמא לא נעבור את החודש הבא"

רגע של נחת ברחוב שוקן: עובדי קבוצת הארץ בעלי ותק של שנתיים הופתעו השבוע לקבל ממו"ל הקבוצה עמוס שוקן ומהמנכ"ל רמי גז איגרת מיוחדת שבישרה להם על מענק של 400 שקלים - מענק הכרת תודה, כך נודע לוואלה! ברנז'ה.

השנתיים האחרונות היו מהקשות שידעה קבוצת הארץ, שנאלצה לבצע רה-ארגון וחשיבה אסטרטגית מחודשת באשר למוצריה בעיתון האינטרנט, וזו כללה מהלך פיטורים נרחב וסגירה של מוספים ומחלקות. מחאת העובדים הגיעה כזכור עד לכדי השבתת העיתון.

פרסום ראשון: "הארץ-דה מרקר" בדרך לגל פיטורים של עשרות עובדים

"מבחינת התוצאות הכספיות שנת 2012 הסתיימה רע מאוד, כבר באמצע השנה היה ברור שבלי יישום מדויק של תכנית חדשה לא נוכל להמשיך בשנת 2013", כתבו המנהלים לעובדיהם באיגרת שהגיע לידי וואלה! ברנז'ה. "תכניות העבודה הביאו לכת ששנת 2013 החזירה אותנו למצב שבו יכולנו לתכנן את עתידנו מבלי לחשוש שמא לא נעבור את החודש הבא".

כדי לבטא את ההערכה לעובדים, כאמור, הוענק לכל אחד ואחת מהם מענק של 400 שקלים. "זה לא סכום עצום לאדם, אבל גם לא זניח, ולחברה זה לא מבוטל", כתבו שוקן וגז. "הוא מבטא את ההכרה והתודה שלנו לכל מי שעבר איתנו את התקופה הקשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully