וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמשכים המינויים במעריב: כתב חרדים חדש לעיתון

23.1.2014 / 10:16

מנדי גרוזמן ישמש ככתב החרדים החדש של העיתון. לאחרונה הצטרפו למעריב גם יונתן אוריך, יאיר קראוס, קרן מלמד ואיתמר פליישמן. בקרוב יאוחדו כותרות מעריב ומקור ראשון

מנדי גרוזמן ישמש ככתב החרדים החדש מעריב, והוא יחליף את ארי גילהר שפרש לאחרונה. גרוזמן משמש כיום כעורך באתר "בחדרי חרדים", והוא יצטרף לצוות כותבי מעריב במהלך השבועות הקרובים.

ובינתיים, בסקר TGI

לאחרונה כתבים נוספים הצטרפו למערכת ובהם, כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, עורך אתר "כיפה" לשעבר יונתן אוריך שמשמש כעורך ערוץ NRG יהדות והכתב יאיר קראוס שמשמש ככתב הצפון ואיכות הסביבה. מקבוצת "ידיעות אחרונות" הצטרפו קרן מלמד שתשמש כראש דסק חדשות ואיתמר פליישמן ככתב לענייני התיישבות.

הצטרפותם של הכתבים החדשים למערכת העיתון מתלווה למהלכים נוספים עליהם הכריזו ב"מעריב", בהם איחוד כותרות סוף השבוע בין העיתונים "מקור ראשון" ו"מעריב" שיחל בעוד כשבועיים ווהרחבת תפוצת עיתון הערב וסופי השבוע.

על רקע המינויים, קבוצת מעריב-מקור ראשון תעלה בקרוב גם אתר אינטרנט חדש בנושא תרבות ובידור תחת השם "מוצש". כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, האתר יפעל במקביל לאתר NRG ובנפרד ממנו, ויתבסס על תכנים של מגזין התרבות של עיתון "מקור ראשון", והוא צפוי לעלות לאוויר בעוד כחודשיים.

באתר "בחדרי חרדים" ביקשו למסור, בעקבות עזיבתו של גרוזמן, כי המערכת "מברכת את מנדי גרוזמן על תפקידו החדש. גרוזמן שימש כעורך באתר באחת התקופות המשמעותיות והסוערות לחברה החרדית. צוות האתר וההנהלה מאחלים לגרוזמן המשך עשיה ברוכה ובטוחים כי בכישוריו העיתונאיים יראה ברכה בכל אשר יפנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully