וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל גלובס מאיים: נשבית את העיתון

9.2.2014 / 15:32

יום סוער בראשל"צ: איתן מדמון העביר לוועד העובדים הודעה על כוונה להשבתה יזומה ”להקטנת נזקים” - כך נודע לוואלה! ברנז’ה. בעקבות הההודעה יצאו העובדים להפגין נגד ההנהלה

מנכ"ל גלובס איתן מדמון העביר לוועד עובדי העיתון הודעה על כוונה להשבתה יזומה של העיתון - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. במכתב שהעביר לעובדי העיתון ואשר הגיע לידי וואלה! ברנז'ה כותב מדמון: "מהלך שכזה, שאני מאוד מקווה שלא נגיע אליו, הינו חלק ממהלכים שבמידה ותהיה שביתה או עיצומים, אזדקק להם על מנת להקטין את הנזקים".

גלובס: הוועד הציע להנהלה חלופות לפיטורים

יום סוער עובר על מערכת עיתון גלובס, שם הכריז ועד עובדי העיתון על סכסוך עבודה עם ההנהלה לפני מספר שבועות. בשעות הבוקר התפוצצה פגישה בין מדמון לבין נציגי הוועד, ולאחר שסרב לכל הצעותיהם - כפי שפורסמו לראשונה בוואלה! ברנז'ה - הוחלט בעיתון על כינוס ישיבת חירום במהלכה הופסקה העבודה והעובדים, לבושים חולצות ועליהן ססמאות ומחזייקם שלטים הקוראים לחתימה על הסכם קיבוצי - הפגינה נגד ההנהלה.

"לא מתרשמים ולא נבהלים מהמהלך של ההנהלה"

בוועד העובדים גינו בחריפות את האיום של מדמון ואמרו כי מדובר בצעד לא מידתי שנועד להלך אימים על העובדים. "אנו לא מתרשמים ולא נבהלים מהמהלך של ההנהלה, ולא ניתן לתרגיל מניפולטיבי כמו זה להסיט את המוקד ממאבקנו המוצדק וההוגן", אמרו שם היום. "אנו עדיין דורשים למצות את כל הדרכים להימנע מפיטורים, ולחתום איתנו על הסכם קיבוצי".

בהנהלת העעתון אומרים הבוקר כי המהלך הפיטורים המתוכנן, שנגדו מוחים העובדים, כולל פחות מחמישה אחוזים ממצבת העובדים בגלובס. לפי הנהלת העיתון, מדובר במוצא אחרון אשר נדרש כתוצאה ממצב כלכלי לא טוב, וכי כל מהלך של עיצומים או שביתה רק יגדיל את הנזקים לעיתון. "אין לי מושג, וגם לא צריך להיות לי מושג, מה מניע מיליטנטיות זו", כך דברי מדמון. "הרי פתחתי את הספרים, חשפתי בגילוי לב, את מצבו הכספי של העיתון, הצעדים שבוצעו ואלו העתידים להתבצע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully