וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרסומת למקדונלדס עם קטעי צ'ארלי וחצי ירדה מהאוויר

10.2.2014 / 10:23

מדובר בפרסומת שהביאה לתביעה מצד יוצרי הסרט. בחברה מסרו הבוקר לווואלה! ברנז'ה כי הם מביעים תקווה כי משה אדרי, בעל הזכויות על הסרט, יפתור את המחלוקות סביב שידורה

הפרסומת למקדונלדס שעשתה שימוש בקטעים מתוך צ'ארלי וחצי והביאה לתביעה של הרשת מצד יוצרי הסרט - ירדה מהאוויר. בחברה מסרו הבוקר לווואלה! ברנז'ה כי הם מביעים תקווה כי משה אדרי, בעל הזכויות על הסרט, יפתור את המחלוקות סביב שידורה וציינו שוב כי רכשו מ"יונייטד" את הזכויות לשימוש בחומרים.

בשבוע שעבר הגישו במאי "צ'רלי וחצי" בועז דוידזון והשחקן דוד שושן שגילם בסרט את מיקו דרישה ממקדונלדס כי סרטון הפרסומת החדש של מקדונלדס יירד מהאוויר תוך מתן פיצוי להם, כיוון שמעולם לא נתנו את הסכמתם לשימוש בחומרים מתוכו לטובת פרסום.

הפרסומת עושה שימוש בסצנה האחרונה מהסרט האיקוני "צ'ארלי וחצי", בה מגיעים מיקו וצ'ארלי לשדה התעופה ונפרדים לפני טיסתו של מיקו לארצות הברית. בפרסומת שונה הטקסט (בקריינות מקורית של יהודה ברקן) כך שהוא מסביר על סדרת המבורגרים חדשה של מקדונלדס שקיימת בישראל - אבל לא בארצות הברית.

עו"ד רועי שעיה המייצג את דוד שושן שגילם בסרט את מיקו אמר אז בשיחה עם וואלה! ברנז'ה כי "הטענה של יונייטד היא שהם קנו את הזכויות. זה יפה שהחברות עשו בניהם הסכמים, אבל שושן שהיה אז ילד בן עשר - אף אחד לא ביקשו ממנו שום רשות ולא חתם מולו שום הסכם".

בחברת יונייטד, כאמור, מסרו כי הזכויות על הסרט הם שלהם. ממקדונלד'ס נמסר הבוקר בתגובה: "סיימנו לשדר את הפרסומת למגה ביג אמריקה ואנחנו סמוכים ובטוחים שמשה אדרי, ממנו רכשנו את הזכויות, יידע לפתור את כל המחלוקות שהתעוררו לאחרונה סביב שידורה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully