וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנינו גינה, חדשות 2 הורידו כתבה מהאוויר

18.2.2014 / 18:18

כתבה שעלתה למאקו דרך חדשות 2 ובה ציטוטים של המפכ"ל נגד התקשורת ירדה מהאוויר לאחר גינוי של המשטרה, כך נודע לוואלה! ברנז'ה. בתוך כך, בחדשות 2 מדגישים: "הדוברת משקרת"

כתבה שעלתה לאתר "מאקו" דרך אתר חדשות 2 באינטרנט ובה ציטוטים של המפכ"ל נגד התקשורת - ירדה מהאוויר לאחר גינוי של דוברות המשטרה, כך נודע לוואלה! ברנז'ה. בדוברות טענו כי הדברים שאמר המפכ"ל ובהם שהוא "אינו מאזין יותר לרדיו" בגלל הפרסומים השליליים האחרונים - נאמרו שלא לציטוט. בחדשות 2 אומרים מנגד כי "דוברת המפכ"ל משקרת", וכי הדברים כן תואמו מול הדוברות.

משטרת ישראל נגד "הארץ", היחסים מסלימים

המשטרה בעקבות ynet, סיבוב חוזר

מפכ"ל המשטרה רנ"צ יוחנן דנינו עורך בימים אלה סיורים ביחידות המשטרה, ואליהם מוזמנים כתבים. במשטרה אומרים כי מטרת הסיורים היא "העשרה מקצועית, חיזוק הקשר עם מערכות התקשורת וכחלק ממדיניות של שקיפות ארגונית". לסיור היום הצטרף כתב חדשות 2 באינטרנט עזרי עמרם, ובכתבה שעלתה לאתר "מאקו" הובאו דבריו של המפכ"ל באופן ישיר.

"הסיקור התקשורתי יוצר דה לגיטימציה"

במהלך הסיור של המפכ"ל עם שוטרי מרחב איילון ציינו השוטרים בפניו כי הסיקור התקשורתי המלווה את הארגון יוצר דה לגיטימציה ופוגע במוטיבציה שלהם. לאחרונה ספגה המשטרה שורה של פרסומים שליליים על יכולותיה להתמודדות עם הפשיעה בישראל, חלק מהפרסומים תקפו את דנינו באופן ישיר.

"המפכ"ל ציין בפני השוטרים כי המשטרה חזקה, נחושה מתמיד לבצע את משימותיה ופועלת באופן מקצועי, והוסיף כי הוא מציע לשוטרים להתרכז בעשייה הברוכה ולא לתת לפרסומים השונים ולכותרות להשפיע עליהם, כפי שהוא בוחר לנהוג", אומרים במשטרה.

חדשות 2: "הדוברת משקרת"

מיחידת הדוברות של המשטרה, נמסר היום בהודעה חריגה שהוציאה כי זימון הכתבים לביקורי המפכ"ל נעשה תוך סיכום מראש שכל המתרחש במהלכם אינו לשימוש, ציטוט או ייחוס. "צר לנו שהיום בחר עיתונאי מ'מאקו' (עזרי עמרם, כתב חדשות 2 באינטרנט, ד.א) להפר את כלל היסוד ביחסי דוברות-עיתונאים ובחר להוציא, באופן מגמתי ובוטה, מספר ציטוטים שהוצאו מהקשרם מתוך המפגש הסגור", מסרו. בחדשות 2 אומרים היום לוואלה! ברנז'ה מנגד כי הביקור ותנאיו תואמו ישירות מול דוברת המפכ"ל סיגל טולדו.

מחדשות 2 נמסר לוואלה! ברנז'ה בתגובה: "הדוברת משקרת. מעולם לא נאמר לכתב חדשות 2 אונליין עזרי עמרם שהביקור אינו לסיקור. להיפך, הוא תיאם איתה את הגעתו למקום בבוקר". באשר להסרת הידיעה מהאוויר, נמסר כי "לפנים משורת הדין ומתוך הבנה שהדוברת שגתה ולא הבהירה לכתב כי מדובר באירוע סגור - החלטנו להסיר את הידיעה מהאתר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully