וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שנתיים וחצי: חלק מתמלולי הדיונים בפרשת ההתנצלות יפורסמו

20.2.2014 / 17:55

אחרי שנתיים וחצי ולמרות התנגדות עזה מצד ערוץ 10, הרשות השנייה החליטה כי תפרסם לציבור חלק מתמלילי הדיונים בפרשת ההתנצלות בפני שלדון אדלסון. חלקים "רגישים" יטושטשו

מועצת הרשות השנייה החליטה היום (חמישי) כי החליטה לפרסם לציבור חלק מתמלילי ישיבות המועצה בעניין התנצלות ערוץ 10 בפרשת שלדון אדלסון, ישיבות שהתקיימו לפני שנתיים וחצי ונותרו עד היום חסויות. בערוץ 10 התנגדו עד עתה בתוקף לחשיפת התמלולים, בהם מצוטטים חברי דיקרטוריון הערוץ וחברי הנהלה, וטענו כי הדברים שנאמרו בהם נאמרו מתוך מחשבה כי יישארו חסויים.

מירב אלוש-לברון: "הפרוטוקולים חייבים להתפרסם" -אבישר: "היא חוטאת לתפקידה"

בתום דיון שהתקיים היום הוחלט לפרסם לציבור חלק מהתמלילים מהישיבות שהתקיימו במועצה בסוף 2011 לאחר שידור ההתנצלות, שבהן התקיים דיון בין חברי מעצת הרשות. יש להדגיש כי לא יפורסמו חלקי התמלילים הכוללים את הדיאלוג שהתקיים בישיבות בין חברי המועצה לבין נציגי ערוץ 10. ברשות הדגישו כי דיוני המועצה יהיו נגישים לציבור תוך בדיקה באם יש מקום בהשחרת סודות מסחריים ומקצועיים של ערוץ 10.

יו"ר המועצה אילן אבישר מסר היום: "מועצת הרשות השנייה בחנה בכובד ראש את המלצת נשיא בית המשפט העליון שהתייחסה לאינטרס הציבורי של חופש המידע מול הצורך להשחרה של חלקים רגישים בדיוני המועצה, ולפיכך קיבלה החלטה המאזנת בין האינטרס הציבורי בגילוי המידע לבין האינטרס הציבורי של ביצוע הפיקוח והרגולציה על זכייניה בצורה מקצועית ואפקטיבית".

בערוץ 10 בחרו שלא להתייחס לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully