וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיצומים פה: ערוץ 1 בדרך להחשכה

23.2.2014 / 12:25

פרסום ראשון: לוואלה! ברנז’ה נודע כי ועד עיתונות-הפקה של עיתונאי הטלוויזיה ברשות החליט לפתוח בעיצומים במחאה על קיצוץ תקציב חטיבת התכניות. מסתמן: העיצומים יתחילו מחר

האם ערוץ 1 בדרך להחשכה? לוואלה! ברנז'ה נודע כי ועד עיתונות-הפקה של עיתונאי הטלוויזיה ברשות השידור החליט לפתוח באופן הדרגתי בעיצומים בערוץ 1, זאת במחאה על קיצוץ תקציב חטיבת התכניות. היום (ראשון) תתקיים ישיבה של ועדת הכספים של רשות השידור, ובוועד מזהירים כי אם הוועדה לא תהפוך את ההחלטה על קיצוץ תקציב החטיבה - העיצומים יתחילו כבר ממחר.

תקציב חטיבת התכניות של ערוץ 1 עמד על כמיליון שקל בשנה, לאחרונה הוחלט כי תקציבה יירד לשישית מהתקציב - שני מיליון שקלים בלבד. בסכום הזה אמורות להתבצע כל הפקות מחלקת התרבות והבידור, המחלקה הדוקומנטרית, מחלקת הדרמה מחלקת הילדים וסרטים קנויים. כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, עובדי המחלקה פנו לאחרונה למנכ"ל וליו"ר הרשות וביקשה להפוך את ההחלטה על מנת למנוע את סגירת המחלקה.

בשיחה עם וואלה! ברנז'ה אמר הבוקר יו"ר ועד עיתונאי הטלוויזיה יהודה כהן כי ההחלטה על ההשבתה התקבלה, ואם לא תיהפך ההחלטה על התקציב יושבתו כל מחלקות הטלוויזיה לרבות החדשות. "אנחנו לא רוצים ללכת להשבתה", הוא אומר. "אבל אם לא יזרימו למחלקה את הכסף - אין לנו ברירה אחרת".

כהן לא שולל אף את האופציה של השבתת תוכנית הדגל של הערוץ "מבט". לדבריו "כל התכניות, גם בעברית וגם בערבית על הפרק. אנחנו ננסה להינמע מזה. אבל זו הקריאה האחרונה של העובדים. אנחנו רוצים לעבוד, ומקווים שההנהלה תחליט לחזור בה מההחלטה".

תגובה הנהלת רשות השידור לדברים טרם התקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully