וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

והרי הפולו

3.3.2014 / 15:03

לידיעת החברים מנווה אילן: סדרת הכתבות ששודרה בחודשים האחרונים במהדורה המרכזית בחדשות 10 תהפוך לסדרת תוכניות עצמאית תחת השם ”סלפי – ישראל” - כך נודע לוואלה! ברנז'ה

סדרות הכתבות, ששודרו בחודשים האחרונים במהדורה המרכזית בחדשות 10, ישודרו במסגרת תוכנית חדשה בערוץ 10 - כך נודע לוואלה! ברנז'ה.

התוכנית החדשה תשודר תחת הכותרת "סלפי – ישראל, תמונת מצב", ותכלול כמה מן הסדרות הבולטות ששודרו בחודשים האחרונים במהדורה המרכזית, כשכל אחד מפרקי הסדרה יוגש על ידי הכתב שערך אותה, שידווח גם על אחורי קלעים של צילומי ותחקיר הסדרה, וכן יביא את העדכונים שחלו מאז שידור הפרקים.

אבי עמית: "כששליש מהמהדורה מוקדש לנגיד שלא רצה להילחם במחירי הדיור - זו מהפכה". ראיון

שידורן של סדרות הכתבות במהדורה המרכזית בחדשות 10 החל לפני כחצי שנה במסגרת פרק "המגזין" של החדשות, אילו הצטרף לאחרונה גם המוסף הכלכלי החדש "אנליסט". הסדרות הביאו לראשונה למסך עיסוק מעמיק ויומיומי בסוגיות החברתיות הבסיסיות ביותר בישראל – כלכלה, חינוך, בריאות, קריירה, בעיית הריכוזיות במשק, נדל"ן, הייטק, שאלת ההתנחלויות, יחסי חילוניים-דתיים, פנאי, תרבות ועוד, ועוררו שיח ציבורי נרחב.

בין הסדרות שישודרו במסגרת התוכנית "היורדים החדשים", סדרת הכתבות של מתן חודורוב, שעסקה בהגירה של צעירים משכילים לחו"ל, בשל קשיי המחיה בישראל, "שלטון הרב", סדרת כתבות של אבישי בן-חיים, שעסקה בשאלה כיצד תראה ישראל כאשר יהיה בה רוב חרדי", ו"לא בבית ספרנו", סדרת הכתבות של אבי עמית, שעסקה בקשיים של מערכת החינוך בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully