וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחליף לאלטשטיין: ספי עובדיה ישמש כמנהל מחלקת החדשות של גל"צ

16.3.2014 / 10:47

מפקד גלי צה”ל, ירון דקל, מינה את ספי עובדיה, כתב הכנסת של גל”צ, למנהל מחלקת החדשות בתחנה. עובדיה יחליף בתפקיד את גלית אלטשטיין, שתשתלב במערך המגישים הבכירים בה

מפקד גלי צה"ל, ירון דקל, מינה הבוקר את ספי עובדיה, כתב הכנסת של גל"צ, למנהל מחלקת החדשות בתחנה. עובדיה יחליף בתפקיד את גלית אלטשטיין, שתשתלב במערך המגישים הבכירים בה.

ספי עובדיה (29) החל את עבודתו העיתונאית בגלי צה"ל כחייל ומאז מילא שורה של תפקידים עיתונאים בהם, כתב כנסת וכתב ספורט, עורך ומגיש משדרי אקטואליה ויומנים.

כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, המינוי למנהל מחלקת החדשות הינו תוצאה של תהליך, שנפתח בקול קורא פנימי שמפקד גל"צ פרסם בתחנה לפני כשלושה שבועות. ניגשו מספר מועמדים מתוך התחנה ובסופו, כאמור, נבחר ספי עובדיה.

מדובר במינוי נוסף ברצף מינויים שמוביל ירון דקל תחת האג'נדה של הצערת התחנה וקידום אלו שהחלו את עבודתם העיתונאית בה, דוגמת אסף ליברמן מגיש "בוקר טוב ישראל", עילי לוין עורך "בוקר טוב ישראל", יונה לייבזון כתבת הכלכלה ומגישת התוכנית "יהיה בסדר" וכמובן את שיבל כרמי מנצור, קריין חדשות מוביל בתחנה, ששירת גם הוא בה כחייל.

בהודעת התחנה היום נמסר כי "עובדיה מחליף בתפקיד את גלית אלטשטיין, לאחר שמונה שנים שבהן הובילה בהצלחה את הסיקור החדשותי של גלי צה"ל באירועים בולטים, ובהם מלחמת לבנון השנייה, מבצע 'עופרת יצוקה', מבצע 'עמוד ענן' ומערכות הבחירות והביאה את המחלקה להישגים רבים".

ירון דקל אמר היום כי: "אני שמח וגאה מאוד שדור העתיד של גלי צה"ל מוכיח עצמו ולוקח את המושכות של ניהול התחנה בתפקידים בכירים. אני בטוח ביכולותיו של ספי עובדיה להוביל את מחלקת החדשות של גלי צה"ל להישגים עיתונאים רבים בהם השגת סקופים וידיעות בלעדיות ולהמשיך את עבודתה המצוינת של גלית אלטשטיין, אשר במשך שמונה שנים מילאה את התפקיד על הצד הטוב ביותר. מרגע זה, אני וכל גלי צה"ל מתגייסים לסייע לספי להיכנס לתפקיד החדש, שהינו אחד מהמורכבים והמאתגרים בתחנה ובכלי תקשורת בישראל בכלל."

ספי עובדיה מסר לאחר ההודעה על מינויו "אני מודה לירון מפקד גלי צה"ל על האמון שנתן בי ונרגש לקראת האתגר הגדול המונח לפתחי, להצעיד את מחלקת החדשות של גלי צה"ל לפסגות חדשות. ברצוני להודות גם לקודמתי בתפקיד גלית אלטשטיין, על שמונה שנים של עשייה אינטנסיבית וקשה וברוכה למען מחלקת החדשות ומאזיני גלי צה"ל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully