וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחי, תעביר רגע לכאן את דיוקן

17.3.2014 / 14:59

השר נפתלי בנט התראיין הבוקר לקלמן ליבסקינד ואראל סג"ל ברדיו "גלי ישראל": "חייבים להציל את 'מקור ראשון'. אני לא יודע מה זה יום שישי בלי השקית של העיתון ליד הדלת"

שר הכלכלה נפתלי בנט תורם גם הוא את תרומתו - גם אם הדקלרטיבית בלבד בינתיים - לקמפיין להצלת עיתון "מקור ראשון" העומד, לצד מעריב, בסכנת סגירה.

שרשרת המזון הטראגית של מעריב: מי ייפגעו מסגירת העיתון

השר בנט התראיין הבוקר (שני) לתוכנית מיוחדת לכבוד פורים בהגשת קלמן ליבסקינד ואראל סג"ל ברדיו "גלי ישראל". שני המגישים שעובדים בקבוצת "מעריב-מקור ראשון" - כאשר סג"ל אף נמצא ברשימת 183 מעובדי הקבוצה אשר הוצאו לחופשה כפויה - שאלו את בנט לגבי מצבו הרעוע של העיתון, והוא השיב כי "חייבים להציל את 'מקור ראשון'. ברצינות, זו משימה מאוד מאוד מרכזית. זה באמת חשוב לעם ישראל, זה לא צחוק".

ליבסקינד לבנט: "זרוק איזה פתרון, יש לך משקיע?".

בנט: "אני חושב שהרבה אנשים טובים עובדים על זה עכשיו, על למצוא דרך לקיים את העיתון החשוב הזה, זו מכה מאוד מאוד רצינית כי זה העיתון שמבטא קול מאוד מיוחד. 'מקור ראשון' הוא עיתון מאוד מאוד איכותי, אני לא יודע מה זה יום שישי בלי השקית של 'מקור ראשון' ליד הדלת".

עצם קיום הראיון הוא סוג של פיוס בין סג"ל וליבסקינד לבין שר הכלכלה בנט. לפני כשלושה שבועות השנים טענו השניים בשידור כי בקשות חוזרות ונשנות מצידם נענות בשלילה על ידי בנט ולשכתו, והם אף ערכו איתו "ראיון" מפוברק בהיעדרו.

2,000 לייקים בתוך פחות מ-24 שעות

בסוף השבוע שעבר יצאו אנשי מערכת ”מקור ראשון“ בקמפיין ברשתות החברתיות שקורא ”להציל את העיתון“. עמוד הפייסבוק שנפתח לטובת המאבק זכה עם השקתו לתמיכה של קרוב ל-2,000 לייקים בתוך פחות מ-24 שעות.

”חילקנו את הפעילות בשלב זה לשני קמפיינים שונים. האחד - אישי ציבור ועיתונאים שכותבים לנו על החשיבות שהם מוצאים בעיתון. השני - קמפיין תמונות ”סלפי“ של עיתונאי המערכת, שהצטלמו החל מהבוקר עם העיתון של שישי“, אמר יונתן אוריך, שמוביל את הקמפיין מטעם עובדי העיתון.

הקמפיין לא מתמקד, בשלב זה, בביקורת על המו“ל שלמה בן צבי, אלא ביצירת ”באזז“ ברשת סביב תכני העיתון, מוצריו ועובדיו, במטרה ליצור הזדהות חיובית עם ”מקור ראשון“, לקראת אפשרות של רכישת הקבוצה על ידי משקיעים פוטנציאליים.

בעיתון אמרו לוואלה! ברנז‘ה כי מו“מ עם מספר משקיעים החל כבר בשבוע שעבר - וימשיך גם אל השבוע הבא. במערכת הביעו תקווה לרכישת "מקור ראשון", שמוצע כעת למכירה ומהווה מותג רווחי ועיתון באיזון תפעולי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully