וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמנואל 2

18.3.2014 / 10:30

בתא העיתונאיות זועמות: נסים משעל אירח בתוכניתו "מתחזה" לחברת התא במסגרת דיון על קורבנות עבירות מין ויחס התקשורת אליהן; "נגיש תלונה למועצת העיתונות ולרשות השנייה"

חברות תא העיתונאיות זועמות, הפעם דווקא על תוכנית טלוויזיה, או נכון יותר - מגיש טלוויזיה. הסיבה: מה שהן מגדירות - התחזות. אמש (שני) בתוכנית "משעל חם", במסגרת דיון על קורבנות עבירות מין ויחס התקשורת אליהן, התראיינה בחורה בשם איילה חננאל אשר הוצגה על ידי נסים משעל כחברה בתא העיתונאיות. לטענת חברות התא, חננאל כלל לא חברה בתא, ומעולם לא הייתה כן.

ניסים משעל לוואלה! ברנז'ה: "אני רוצה להמציא את עצמי מחדש. הפכתי להיות עבד של התדמית שלי"

זאת ועוד, לטענת גורמת בתא, חננאל ככל הנראה "גוייסה" על ידי מערכת התוכנית להתראיין בה לאחר שכל החברות הפעילות של תא העיתונאיות והמוסמכות להתראיין בשמו, דחו את פניותיהם של עורכי התוכנית וסירבו להתראיין.

"אנו מוחות על מצג שווא ועבירה אתית חמורה של משעל ושל עורכי התוכנית", אומרות היום חברות התא לוואלה! ברנז'ה. חננאל אינה חברה פעילה בתא העיתונאיות ומעולם לא הוסמכה על ידי חברות התא להתראיין בשמו. חננאל היא חברת מערכת של "משעל חם". במצב עניינים שכזה, האתיקה העיתונאית הבסיסית חייבה את עורכי התוכנית ואת מר משעל ליידע את צופיו בדבר סירובנו להתראיין, ולא ליצור מצג שיקרי כאילו חברת מערכת מטעם התוכנית בעצם מתראיינת בשם התא, ביודעם היטב כי אינה מוסמכת לומר דברים כלשהם בשם התא. אנו מוחות על התנהגות קלוקלת, אנטי-עיתונאית ואנטי-קולגיאלית זו".

לדברי נציגות התא, הן לא יסתפקו במחאה, אלא מתעתדות להגיש בקרוב תלונה למועצת העיתונות ולמועצת הרשות השנייה בנושא.

טרם התקבלה תגובת רשת לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully