וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תביעת ענק בעיתונות הספורט: מכבי ת"א VS משה פרימו

26.3.2014 / 14:34

מכבי ת"א הגישה תביעות לשון הרע על סך 1.5 מיליון שקל נגד פרשן הספורט ונגד "רדיו ללא הפסקה" וערוץ הספורט. גורם בקבוצה לוואלה! ברנז'ה: "פרימו לא הצליב ובדק אף אחד מהאייטמים ולא ביקש תגובות לדברים שפרסם"

תביעת ענק בעולם עיתונות הספורט: מועדון הכדורגל של מכבי תל אביב הגיש שתי תביעות לשון הרע נגד פרשן הספורט משה פרימו ונגד כלי התקשורת בהם הוא עובד - "רדיו ללא הפסקה" וערוץ הספורט, זאת עקב שלושה פרסומים שונים של פרימו שאותם מכחיש המועדון באופן גורף. סכום שתי התביעות יחד עומד על 1.5 מיליון שקלים.

אוהדי מכבי ת"א הצליחו להביך את משה פרימו. הנשק: סמס אנונימי עם סקופ מפוברק

התביעה הוגשה בעקבות פרסומים של פרימו בסוף השנה שעברה בתכנית "רק ספורט" (רדיו ללא הפסקה) ובתכנית "מאיר ורוני" (ערוץ הספורט) לפיהם מועדון מכבי תל אביב דרש מהעובדים התחייבות לעבור בדיקת פוליגרף בכל פעם שישנה הדלפה לתקשורת, וכי אחד המנהלים בקבוצה דרש וקיבל מהקבוצה מימון לשטיפת רכב. עוד מתואר בתביעה כי פרימו פרסם כי שחקני מכבי תל אביב "מפחדים מהמנהלים שלהם", שהיא כפתה על עובדים להשתתף במסיבות עיתונאים ופרסומים נוספים על יחסי הכוחות בין מאמן הקבוצה למנהל הספורטיבי.

במכבי תל אביב מכחישים את כל הפרסומים, וגורם בקבוצה אמר היום לוואלה! ברנז'ה כי פרימו לא הצליב ובדק עמם אף אחד מהאייטמים, לא ביקש מהם תגובות לדברים, וגם לאחר שהוכחשו הוא לא ציין זאת אלא רק ציין כי הקבוצה לא מסרה להם תגובה רשמית. הקבוצה הזהירה את פרימו כי אם לא יחזור בו מהפרסומים היא תגיש נגדו תביעה, אולם הוא לא חזר בו מהדברים.

"אין המדובר כטענת הנתבעים בביקורת לגיטימית או בהבעת דעה אלא בדברי שקר מבישים ומשוללי כל יסוד שאינם ראויים לזכות בתואר "ביקורת" או "דעה" אלא בדברי לשון הרע בעליל", נכתב בתביעה, אשר הוגשה באמצעות עו"ד מורן מאירי ועו"ד יעל מרגלית. מכבי תל אביב דורשת פרסום תיקון והכחשה, וכן 600 אלף שקלים פיצוי מערוץ הספורט, ו-900 אלף שקלים מרדיו ללא הפסקה.

במועדון הכדורגל מכבי תל אביב בחרו שלא להגיב לידיעה. משה פרימו הפנה לקבלת תגובותיהם של רדיו ללא הפסקה, אשר תגובתם טרם התקבלה, ושל ערוץ הספורט - שם בחרו שלא להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully