וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת הדיון בביה"ד: הוקפאו השימועים בנענע10

27.3.2014 / 11:38

לוואלה! ברנז'ה נודע כי הנהלת האתר הודיעה לעובדים כי היא מקפיאה את השימועים ללא הגבלת זמן, זאת לקראת דיון בביה"ד לעבודה שיתקיים היום. העובדים: "הישג ראשון"

הנהלת נענע10 הודיעה הבוקר (חמישי) לעובדי האתר כי היא מקפיאה את כל הזימונים לשימועים שנשלחו בשבוע האחרון - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. זימונים לשימועים קיבלו מרבית עובדי התוכן של האתר, לרבות יו"ר הוועד הכתב דורון נחום, סגנית העורך מעיין כהן ועורכים נוספים.

לפני שעה קלה התקיימה בנענע10 אסיפת עובדים בה לקח חלק גם נציג ארגון העיתונאים. האסיפה התקיימה לקראת דיון בבית הדין לעבודה שיתקיים בהמשך היום בהמשך לדרישת ארגון העיתונאים להוציא צו מניעה כנגד הליכי הפיטורים. בארגון דורשים כי המהלך יתבצע בתיאום עם ועד העובדים, אשר ההנהלה אינה מכירה בו, וכי יוצעו למפוטרים חבילות פרישה בדומה לאלו שהוצעו בכלי תקשורת אחרים.

באסיפה אמר נחום כי השבתת האתר עדיין עומדת על הפרק. "לא נהסס לנקוט בכל האמצעים העומדים לרשותנו כדי לממש את זכויות העובדים", אמר. הוא התייחס גם להודעת ההנהלה על הקפאת ההליכים ואמר כי "מבחינתנו ההקפאה הזו, למועד לא ידוע, היא הישג ראשון במאבק".

נחום ציין בפני העובדים כי לא מתקיימים שום מגעים בשלב זה עם הנהלת האתר. "ידוע לנו שהמצב של נענע10 קשה מאוד, אבל חשוב לציין שפנינו מספר פעמים להנהלת החברה ולא נענינו כלל - גם לא בבקשות לדעת מה מצב החברה, וגם לא בבקשות להבהרות בדבר המהלכים הבאים המתוכננים".

עובדים בנענע10 אמרו הבוקר לוואלה! ברנז'ה כי לאחרונה הם התבקשו לתעד בצורה קפדנית את כל הפעולות שהם מבצעים במסגרת העבודה, בקשה שמעלה אצלם חשש מכך שההנהלה מתכננת פיטורים נוספים. "ההנהלה רוצה לבחון איך אפשר לקצץ עוד כח האדם", קבע אחד העובדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully