וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ברנז'ה: אלי עזור ירכוש את מעריב

1.4.2014 / 17:36

הנאמן להקפאת ההליכים רו”ח חן ברדיצ’ב ממליץ כי מו”ל ”הג’רוזלם פוסט” ירכוש את העיתון תמורת 4 מיליון שקל. לפי ההצעה, עזור מתחייב להמשיך ולהעסיק במשך שנה 30 מעובדי העיתון ו-20 פרילאנסרים

הנאמן להקפאת ההליכים של קבוצת "מעריב-מקור ראשון", רו"ח חן ברדיצ'ב, ממליץ כי מו"ל "הג'רוזלם פוסט" אלי עזור ירכוש את עיתון מעריב תמורת 4 מיליון שקל. על כוונתו של עזור לרכוש את העיתון פורסם לראשונה בוואלה! ברנז'ה. עזור הציע את הסכום המינימלי לרכישה, לאחר שהצעה קודמת בת מיליון שקלים פחות לא התקבלה. דיון בנושא יתקיים בביהמ"ש ביום ראשון הקרוב.

פרסום ראשון: "מקור ראשון" ו-NRG יירכשו על ידי "ישראל היום"

מושך בחוטים, בורח מהכותרות: מי אתה אלי עזור?

לפי ההצעה, עזור מתחייב להמשיך ולהעסיק במשך שנה 30 מעובדי העיתון ו-20 פרילנסרים ולשמור על תנאי ההעסקה שלהם. יחד עם זאת, כל העובדים יפוטרו ויועסקו מחדש (בדומה למה שהתרחש בעברת הבעלות לשלמה בן צבי), ומשמעות הדבר היא רצף הזכויות שלהם והוותק לא יישמרו.

"מדובר בסוף פרק נוסף בהיסטוריה רווית הטלטלות של מעריב"

בועד עובדי מעריב לא הביעו היום עמדה חד משמעית בנוגע לעסקת המכירה, וטרם נודע אם הם יתמכו או יתנגדו לה. "מוקדם לומר מי יהיו האנשים שימשיכו עם העיתון, או באיזה מתכונת העיתון יפעל מעתה ואילך", מסרו בהודעת מייל לעובדים לפני זמן קצר. "מה שברור הוא שמדובר בסוף פרק נוסף בהיסטוריה רוויית הטלטלות של מעריב בשנים האחרונות, וכן שרובנו נצטרך בצער להפרד ממעריב ולהתחיל בדרך חדשה. אנחנו מאחלים לעוזבים מציאת עבודה ופרנסה במהירות, ולמי שנשאר – הרבה יציבות וביטחון, ושהמעסיק החדש יהיה הוגן וישר מקודמיו".

בשבוע שעבר אושרה מכירת "מקור ראשון" לעיתון "ישראל היום" שבבעלות שלדון אדלסון תמורת 12 מיליון שקלים, הכוללים גם את רכישת אתר האינטרנט NRG אשר ינותק כעת ממערכת עיתון מעריב אשר הפך מאז לחינמון ערב. עסקת המכירה טעונה את אישור הממונה על ההגבלים העסקיים, אשר הביע ממנה הסתייגות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully