וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדשא של השכן

8.4.2014 / 10:59

בערוץ 10 מסמנים היום וי: עוד טרם עלייתה לאוויר, תוכנית הריאליטי ”עד סוף העולם” נמכרה כאופציות שידור ל-10 מדינות. העסקה בוצעה עם אנדמול, המחזיקה דווקא במניות רשת

בערוץ 10 יכולים להיות הבוקר מרוצים: תכנית הריאליטי החדשה שצפויה לעלות בקרוב בערוץ בהפקת סטודיו גלאם "עד סוף העולם" נמכרה ל-10 מדינות בפסטיבל מיפ שנפתח היום (שלישי). במסגרת העסקה נמכרו אופציות לשידור התוכנית לעשר מדינות, ביניהן: אנגליה, גרמניה, צרפת, ספרד, איטליה, תורכיה ומדינות סקנדינביה.

קאן קונים כחול לבן

ההימור החדש של ערוץ 10: "עד סוף העולם"

פורמט "עד סוף העולם" הוצג בפסטיבל על ידי עמי גלאם, היוצר והעורך ראשי של הסדרה, בכנס הפתיחה של הפסטיבל. כבר ב-European Pitch, שהתקיים לפני פסטיבל מיפ, זכה "עד סוף העולם" במקום הראשון ונבחר לפורמט החדש המבטיח ביותר.

תכנית הריאליטי "עד סוף העולם" מחברת מחדש עשרה זוגות גרושים, עם ילדים משותפים, ולוקחת אותם עד סוף העולם להרפתקה של חייהם. כדי לסיים בהצלחה הם יצטרכו לשים את משקעי העבר מאחור, לשלב ידיים פעם נוספת, להתמודד עם השדים מעברם ולגעת מחדש במה שפעם חיבר אותם. הזוג שינצח יזכה במיליון שקלים שייסגרו בתכנית חיסכון עבור ילדיהם המשותפים. את תכנית החיסכון הילדים יוכלו לפתוח עם הגיעם לגיל 18.

רפי גינת, מנכ"ל ערוץ 10: "ההתעניינות הגדולה בפורמט התכנית 'עד סוף העולם' מאוד משמחת, אבל לא מאוד מפתיעה. גם אני התאהבתי בתכנית הזאת תוך עשר שניות.'עד סוף העולם' היא תכנית מיוחדת ומושקעת. זו תכנית שמביאה סיפור חדש לז?אנר הריאליטי. זוגות גרושים עם ילדים משותפים נכנסים להרפתקה בקצה העולם וחייבים לגשר על כל המחלוקות והרגשות כדי לזכות בפרס כספי עבור הילדים שלהם. זה הוא סיפור של התגברות ותקווה ומכנה אנושי משותף".

אילן גלאם, שותפה ומנהלת תחום הבינלאומי בסטודיו גלאם: "רק לפני שנה הקמנו את הסטודיו שלנו והיום אנחנו מאוד גאים בפורמט המקורי שלנו, שזוכה לתגובות כה נלהבות בפסטיבל מיפ. קבוצת אנדמול הבינלאומית רכשה 10 אופציות ל 10 מדינות ויידנו עמוסות בהצעות ובהתעניינות גוברת. אנחנו מאוד מאמינים בפורמט ובתוכנית שמביאים ריאליטי מסוג חדש למסך הישראלי והבינלאומי".

העסקה נעשתה כעסקת מולטי טריטוריות על ידי חברת אנדמול העולמית עבור חברות ההפקה המקומיות שלה. אנדמול כידוע מחזיקה על ידי "אנדמול ישראל" בשליש ממניות רשת. גרנט רוס, מנהל הרכישות הבינלאומי של אנדמול מסר: "זו היא תכנית מציאות משכנעת, עמוסה בדרמה ובנויה סביב משהו שיכה אקורד רגשי עם אנשים בכל רחבי העולם. יש באזז אדיר במיפ סביב היצירתיות שבאה מישראל ואנו שמחים לסגור את העסקה הזאת כאן עם סטודיו גלאם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully