וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"לית חדשה לתלי: אופירה לובניצקי

30.4.2014 / 13:39

לובניצקי, בעבר מנהלת הכספים של אולפני הרצליה, תחליף את אבי שמש, שכיהן מספר חודשים כמנכ"ל זמני והוביל את מאבק החברה להסדרת פעילותה מול הרשות להגבלים עסקיים

אופירה לובניצקי תשמש כמנכ"לית החדשה של תלי – חברת התמלוגים של יוצרי הקולנוע והטלוויזיה, כך נודע לוואלה! ברנז'ה. לובניצקי נכנסת לתפקידה בימים אלו, לאחר שנבחרה מתוך עשרות מועמדים על ידי ועדת איתור של דירקטוריון החברה. לובניצקי כיהנה בעבר, בין השאר, כמנהלת האקדמיה לאמנות ועיצוב בצלאל וכמנהלת הכספים של אולפני הרצליה, והיא בעלת תארים בכלכלה, מנהל עסקים ומשפטים.

סוף למשבר: קשת חתמה על הסכם תמלוגים עם תל"י

לובניצקי מחליפה את אבי שמש, שכיהן מספר חודשים כמנכ"ל זמני בתלי. שמש הוביל בחצי השנה האחרונה את מאבק החברה להסדרת פעילותה מול הרשות להגבלים עסקיים, וצפוי להמשיך למלא תפקיד פעיל בנושא זה גם בחודשים הבאים. לפני כחודשיים עברה בקריאה טרומית הצעת החוק להסדרת פעילותן של חברות תמלוגים, שהוגשה ביוזמת ח"כ עמרם מצנע; ח"כ מרב מיכאלי וח"כ גילה גמליאל ובתמיכת שרת התרבות והספורט לימור לבנת והממשלה. בשבועות הקרובים, עם פתיחת מושב הקיץ, צפויה ההצעה להידון בועדת החינוך, בראשותו של ח"כ מצנע, לקראת אישורה. כמו כן, לפני שלושה שבועות משכה קשת מבית הדין להגבלים עסקיים את התנגדותה לבקשת תלי להסדרת מעמדה ואף הודיעה על תמיכתה העקרונית והמוסרית בפעילות החברה ובזכותם של תסריטאים ובמאים לתמלוגים.

אופירה לובניצקי: "חברי תלי הם היוצרים המרכזיים של היצירה הטלוויזיונית והקולנועית הישראלית, הם משקיעים בה את כישרונם; זמנם ואהבתם, ומכוננים את החוויה היומיומית של כולנו. אני שמחה מאוד להצטרף לגוף שמייצג אנשים כאלו ומלאת מוטיבציה לרתום את ניסיוני וידיעותיי לטובת מטרות החברה: הגברת המודעות לזכויות היוצרים של הבמאים והתסריטאים ומימוש הזכויות הללו הלכה למעשה".

אבי שמש: "ארבע עשרה שנים לאחר שהוקמה, תלי יצרה מציאות חדשה והביאה לשינוי משמעותי בחייהם המקצועיים של תסריטאים ובמאים בישראל וביכולת שלהם לממש את זכויות היוצרים שלהם. אני בטוח שהחברה תוסדר בקרוב ותתפנה לאתגרים הבאים שלה, ובהם הגנה על זכויות היוצרים בעולם של תקשורת משתנה וחוצת גבולות. עבודה רבה מחכה לאופירה ולעובדי תלי ואני מאחל לה ולעובדים הצלחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully