וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורלי אינס נוע תנוע

21.5.2014 / 20:17

מעקב וואלה! ברנז’ה: למרות ש?מעריב הוצאת מודיעין? נמצאת עדיין בפירוק אשר משמעותו חסינות מתביעות - ביהמ"ש אישר לפרקליטיה של ד"ר אינס להגיש את תביעת הענק נגד העיתון

הצרות ממשיכות לרדוף את מעריב: לוואלה! ברנז?ה נודע כי למרות שחברת "מעריב הוצאת מודיעין" שהוציאה בעבר את עיתון מעריב נמצאת עדיין בפירוק, תביעת הענק שהגישה נגדה (ונגד כלי תקשורת אחרים) ד"ר אורלי אינס - תוגש בכל זאת, למרות שהחוק עקרונית לא מאפשר זאת.

אורלי אינס תובעת 5 מיליון ש' מהתקשורת: "מסע השמצות חסר תקדים"

אינס התלוננה לפני כארבע שנים על כך שהוטרדה מינית על ידי ניצב בדימוס אורי בר-לב ועל ידי מנכ"ל המשרד לביטחון פנים דאז חגי פלד. היא תובעת מיליון שקלים ממעריב בגין לשון הרע וחשיפתה כקורבן הטרדה מינית, כמו גם מהעיתונים ידיעות אחרונות, ישראל היום וגלובס, מאתר האינטרנט ניוז1 ומעיתונאים ספציפיים כמו בן כספית ועדי מאירי - ובסך הכל 28 נתבעים.

לוואלה ברנז?ה נודע כי פרקליטיה של אינס הצליחו לשכנע את בית המשפט כי למרות שמעריב עדיין נמצא במעמד חברה בפירוק והחוק אוסר על הגשת תביעות נגדה - להתיר להם לתבוע ישירות. אינס מיוצגת על ידי עוה"ד רונאל פישר, שלומי הדר וירון זמר ממחלקת התקשורת במשרד רונאל פישר, בלום דוד ושות'. שופט בית המשפט המחוזי בתל אביב איתן אורנשטיין התיר באופן חריג את הגשת התביעה.

"נדירים המקרים שבהם בית המשפט של פירוק מאפשר לתבוע בתביעה נפרדת חברה שבתהליכי פירוק", ציין גורם המעורה בפרטים. "זו החלטה מאד חשובה", הוסיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully