וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורי אליצור הובא למנוחות: "היית מפריח השממה של ישראל"

22.5.2014 / 23:17

איש הימין והעיתונאי אורי אליצור נטמן ביישוב עופרה, אשר היה בין מקימיו, ולמקום הגיעו בכירים בציונות הדתית, עיתונאים, אנשי ההתיישבות ביהודה ושומרון ופעילים פוליטיים רבים

צילום: טל אנגלנדר, עריכה: קשת סידי

כאלף איש הגיעו היום (חמישי) להלווייתו של איש הציונות הדתית, עורך "מקור ראשון", אורי אליצור שהלך היום לעולמו לאחר מאבק במחלת הסרטן. אליצור נטמן ביישוב עופרה, אשר היה בין מקימיו, ולמקום הגיעו ראש הממשלה בנימין נתניהו, בכירים בציונות הדתית, עיתונאים, אנשי ההתיישבות ביהודה ושומרון ופעילים פוליטיים רבים.

עיתונאים סופדים: "אליצור ייצג את כל מה שטוב בתקשורת"

בין הסופדים לאליצור היה גם יו"ר מפלגת "הבית היהודי" נפתלי בנט, שהיה ממקורביו. "אורי, היית מפריח השממה של ישראל. הפרחת את השממה הפיזית של ארץ ישראל, והפרחת את השממה התרבותית של מדינת ישראל ... והשממה פרחה, אורי. הפרחים שגידלת נמצאים היום פה, בעופרה, ונמצאים בכל מקום ומקום בכל רחבי ארץ ישראל. הפרחים שלך הם דור של כותבים, עיתונאים, ושדרים שלמדו לא לפחד לומר את האמת, כמוך. הפרחים שלך הם הקוראים ששתו כמו מים את דבריך הנוקבים מדי שבת ופרחו. כולנו פרחים שלך".

"לימדת את הפרחים שלך להיות לוחמי הצדק ומפריחי השממה בכל מקום. בדיון האינסופי בין האם להיות מגזריים או כלל ישראליים, אתה ענית בחייך: היית גם וגם. כתבת במקור ראשון ובידיעות אחרונות, כתבת בעיתון חדשות ובעיתון נקודה. היית מזכ"ל אמנה, וגם ראש לשכת ראש הממשלה. הדלקת משואה בעופרה, וקיבלת פרס סוקולוב לעיתונות בתל אביב. לעולם לא התביישת במי שאתה ובמה שאתה. בשקט שלך, בצניעות שלך, המשכת הלאה, נלחמת על הצדק והתעלמת מהרעשים מסביב. כמה צניעות לימדת את הפרחים שלך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully