וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: שנתיים אחרי ההכרזה על יציגות - ועד עובדים חדש ב-ynet

25.5.2014 / 15:16

לוואלה! ברנז'ה נודע כי הוועד הזמני יכלול את אביטל להב, שרון מצנע, ליאת מלמד, הני עמיר, עומרי אפרים ואיילת מור. ועד הפעולה ייצג את העיתונאים במערכת לקראת חתימה על הסכם קיבוצי ראשון

שנתיים לאחר ההכרזה של עובדי ynet על יציגות באתר לארגון העיתונאים - וכעת מקימים העובדים מחדש את ועד הפעולה הזמני לאחר שהוועד הקודם התפרק. כזכור, לאחר מאבק משפטי הכיר בית הדין לעבודה בוועד ב-ynet והורה להנהלה לנהל עימו משא ומתן על הסכם עבודה קיבוצי. רבים מחברי הוועד הקודם פוטרו או עזבו את האתר מאז הכריז ארגון העיתונאים על יציבות בו, כמו כן התחלפו בו העורכים הראשיים.

לוואלה! ברנז'ה נודע כי הוועד החדש יכלול את אביטל להב (כלכלה), שרון מצנע (הומפייג'), ליאת מלמד (בריאות), הני עמיר (רדיו), עומרי אפרים (חדשות) ואיילת מור (קשביה). חברי הוועד הודיעו היום לעובדי האתר כי מדובר בוועד זמני והוא ייצג את העיתונאים במערכת במגעים לקראת חתימה על הסכם קיבוצי ראשון, שלאחריו יתקיימו בחירות רשמיות.

"בימים אלה אנו שוקדים בראש ובראשונה על קידום המגעים עם הנהלת האתר לקראת חתימה על הסכם עבודה קיבוצי, הסכם זה יבטיח יציבות תעסוקתית וישמור על תנאי העסקה ראויים לכל העיתונאים למשך כל תקופת תחולתו", נמסר לעובדים. "אם ידוע לכם על הרעה בתנאים או פגיעה בזכויות עובד בסיסיות, שהתרחשו באחרונה או בעבר הלא רחוק לכם או לחבריכם – אנא אל תהססו ופנו אלינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully