וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחקיר הרב פינטו: קשת תגברה האבטחה סביב בתיהם של אבי ניר ואילנה דיין

29.5.2014 / 11:10

התגבור, בעקבות תלונה של מנכ”ל קשת על רקע תחקיר סיום העונה של ”עובדה”. כפי שפורסם בוואלה! ברנז’ה, לאחר השידור התקבל במשרדי הזכיינית איום משפטי מצד אחד ממקורביו

זכיינית ערוץ 2 קשת תגברה את האבטחה סביב בתיהם של אבי ניר ואילנה דיין, כך מדווחים הבוקר (חמישי) כתבי חדשות 10 דורון הרמן ועמרי מניב, וזאת על רקע תחקיר סיום העונה של "עובדה" שעסק ברב יאשיהו פינטו. כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, לאחר השידור התקבל במשרדי קשת איום משפטי חריף מצד אחד ממקורביו של הרב פינטו, העד בפרשה בן ציון סוקי, ובתגובה הסירה קשת את התחקיר מאתר התכנית ב"מאקו".

בלעדי: ההסתבכות של "עובדה" - תביעת ענק בדרך בעקבות תחקיר הרב פינטו

על פי הדיווח של חדשות 10 מנכ"ל קשת אבי ניר התלונן לאחרונה במשטרה כי הבחין מספר פעמים באדם שנראה לו מפוקפק יושב ברכב בסמוך לביתו, אולם לוואלה! ברנז'ה נודע כי המשטרה לא הורתה להציב מאבטח בסמוך לביתו של ניר. עם זאת, קצין הביטחון של הישוב שורש, בו מתגוררת אילנה דיין, סיפר לחדשות 10 כי "לאחר שידור התחקיר על הרב פינטו בשבוע שעבר, הוצבה אבטחה סביב ביתה של דיין".

"המאבטחים מתרכזים באנשים בעלי חזות חרדית"

כעת, במהלך הלילה האחרון, הוחלט למקד עוד יותר את סיורי האבטחה הליליים בישוב סביב האזור בו מתגוררת דיין. אחד משכניה של המגישה הוסיף כי "לאחרונה החלו להסתובב באזור טיפוסים מפוקפקים, ששואלים היכן גרה אילנה דיין". קצין הביטחון הוסיף: "המאבטחים מתרכזים באנשים בעלי חזות חרדית, מתוך חשש שאלה ירצו לפגוע בדיין".

זו לא הפעם הראשונה שבה אנשי קשת נאלצים לאבטח את בכיריהם. לפני כשש שנים הותקף אבי ניר בסמוך לביתו, נפצע ואושפז. במהלך החקירה התברר כי תוקפיו נשלחו על ידי דודו טופז כנקמה בניר שהסיר אותו ממסך הזכיינית, והוא גם שלח לו מכתבי סחיטה איומים ברצח. קשת ואני ניר תבעו פיצויים מעזבונו של טופז לאחר שהתאבד, וקיבלו יחד כמיליון וחצי שקלים פיצויים בתום הליך גישור.

גם אילנה דיין ידעה איומים לא פעם. לפני כמה שנים תוגברה האבטחה סביבה לאחר שאלמונים איימו עליה ועל עובדי "עובדה" לקראת שידור תחקיר על מאמן הכדורגל אבי נימני. שנים קודם לכן נפרץ ביתה של דיין, נגרם נזק לתכולתו ומסמכים מסוימים שהיו בו הושמדו על ידי הפורצים.

ברשת הישיבות ?שובה ישראל? ביקשו להגיב לדברים ומסרו כי ?קהילת שובה ישראל והעומד בראשה, הרב יאשיהו פינטו, מגנים, מתנגדים ומוקיעים גילויי אלימות באשר הם. אנו משוכנעים כי איומים אינם דרכם של אף אחד מאנשי הקהילה ומחסידיו של הרב?. בזכיינית "קשת" טרם הגיבו לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully