וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליכוד הוא בלב, הליכוד הוא ברשות

1.6.2014 / 15:32

לא בוחלים בכלום: ועד העובדים המשולב של עובדי רשות השידור קורא היום לעובדי הרשות להתפקד למפלגת ”הליכוד-ביתנו” - וזאת על מנת להפעיל לחץ על ארדן. אגודת העיתונאים: "מגנים בכל תוקף"

ועד העובדים המשולב של עובדי רשות השידור, המפעיל את דף הפייסבוק "מטה המאבק למען הצלת השידור הציבורי בישראל" קורא הבוקר (ראשון) לעובדי הרשות להתפקד למפלגת הליכוד-ישראל ביתנו ולפקוד גם את בני משפחתם וילדיהם - וזאת על מנת להפעיל לחץ על שר התקשורת גלעד ארדן מתוך המפלגה.

"עובדי רשות השידור שכרו חוקרים שיעקבו אחר ארדן"

"עובדים יקרים מי שעוד לא הספיק להתפקד לליכוד הזמן קצר", נכתב בפוסט. אליו צורף טופס התפקדות למפלגת הליכוד-ישראל ביתנו. "אנו מבקשים למלא את הטופס כולל בן זוג וילדים מעל גיל 18. מדובר בתשלום של 100 שקלים בשנה. את הטפסים יש להעביר ליו"ר הועדים". הפוסט נפתח במילים "אומרים לגלעד ארדן שלום".

הקריאה של הוועדים עומדת, ככל הנראה, בניגוד לחוקי התקשי"ר המחייב עובדי מדינה. "עובד המדינה לא יעסוק בשעות העבודה בפעילות מטעם מפלגה או למען מפלגה, כגון: שכנוע אדם להצטרף כחבר למפלגה, או עריכת מפקד של חברי מפלגה, או הפצת הזמנות לפעילות מפלגתית, או תליית מודעות מטעם מפלגה במשרד וכדומה", כך החוק.

באגודת העיתונאים בתל-אביב גינו הבוקר את המעשה ומסרו כי "עיתונאי רשות השידור לא קוראים להתפקד לליכוד, ובתוך כך מסתייגים ומגנים בכל תוקף את קריאת 'המטה להצלת השידור הציבורי' להתפקד לליכוד. רק עיתונאים 'מטעם' מתפקדים למפלגות, ועיתונאי רשות השידור אינם כאלה, לא היו ולא יהיו - לא בעבר, לא בהווה ובוודאי שלא בעתיד".

יו"ר ועד עיתונאי "קול ישראל" בתל אביב עו"ד ברוך אסקרוב, אף שלח מכתב לשר ארדן בו כתב כי "אנו רואים בפרסום זה חרפה לאירגוננו, לעובדיו ולנציגי עובדיו. אנו מגנים כל שמץ מחשבה בכיוון נלוז זה, נלוז מבחינה ממלכתית, ציבורית, אתית, אסתטית. כל כולו רטוריקה כוחנית שלא רק שעבר זמנה - מעולם לא היה ולא יהיה לה זמן בקירבנו העיתונאים העורכים והשדרים שבשמם אני כותב לך. אנו מתנצלים על עגמת הנפש אישית והמקצועית שנגרמה לך ולנו בפירסום הנדון, שאינו שלנו ואינו הולם אותנו".

תגובת לשכת השר גלעד ארדן לדברים טרם התקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully