וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות חשיפת וואלה! ברנז'ה: 'ידיעות' הטיל חרם על משתתפי קמפיין "ישראל היום"

17.6.2014 / 12:06

פרסום ראשון: נקודת רתיחה חדשה במאבק - כל סלבריטאי שישתתף בקמפיין ויצטלם כשהוא מחזיק בידיו את ישראל היום - יוחרם באופן מידי על ידי עיתוני ידיעות אחרונות. בין השמות: מיכל ינאי, אור דניאל וסקאזי

נקודת רתיחה חדשה במלחמת החורמה בין העיתונים ישראל היום וידיעות אחרונות: לאחר שבעיתונו של שלדון אדלסון פתחו בקמפיין ניו-מדיה חשאי ונרחב ברשתות החברתיות, עליו דווח כאן לראשונה ולטובתו גויסו כוכבי ילדים ונוער - כעת נודע כי ברשת 'ידיעות' מתכוונים לעצור את הקמפיין בכל הכח. לוואלה! ברנז'ה נודע כי החל מכעת כל סלבריטי שישתתף בקמפיין ויצטלם כשהוא מחזיק בידיו את ישראל היום - יוחרם באופן מיידי על ידי ידיעות אחרונות. החרם נכון גם לעיתון המודפס, למוספיו השונים, לאתר ynet וגם למגזיני הקבוצה "פנאי פלוס", "לאשה", "בלייזר" ואחרים.

פרסום ראשון: הקמפיין החשאי של ”ישראל היום” מתרחב - וכולל גם סלבריטאים
פרסום ראשון: האסטרטגיה החדשה של ”ישראל היום” - קמפיין אנונימי ברשת

עד עתה ניאותו להשתתף בקמפיין סלבריטאים מוכרים יותר ופחות כמו כוכבת הילדים מיכל ינאי, משתתפי תכנית הריאליטי "האח הגדול" אור דניאל ודור דמרי, השחקנית שיר מורנו, כוכב "TLV עושים את תל אביב" אסף גורן ויוצר הטראנס וכוכב "מחוברים" סקאזי. לכולם רשימת של עשרות אלפי עוקבים בחשבון האינסטגרם שלהם. כעת יאלצו הסוכנויות המייצגות אותם להתמודד עם חרם מצד קבוצת התקשורת הגדולה בישראל, שם רואים אותם כמי ש"תפסו צד", ומבקשים למנוע מידוענים נוספים לקדם את העיתון המתחרה.

"טקטיקה שאין אפשרות לעבור עליה בשתיקה"

לא רק באינסטגרם מנהלים בישראל היום קמפיין חשאי, אלא גם בפייסבוק. לצורך כך הם שכרו את משרד פרסום הגרילה ברשת "אלנבי" שמפעיל עבורם עמודי פייסבוק שונים שמתחזים לעמודים עצמאיים - אולם בפועל הם מקודמים בפייסבוק בתשלום באופן אינטנסיבי ומטרתם היא לצאת נגד "חוק החנמונים" ולהכפיש את ידיעות אחרונות, מנהליו וכותביו. לוואלה! ברנז'ה נודע כי החל מכעת, גם מי שיעבוד עם "אלנבי" וכל רשימת הלקוחות שלהם - לא יימצא להם מקום יותר בזרעות קבוצת ידיעות.

מדובר בצעד חריף במיוחד מצד ידיעות אחרונות. גורמים בעיתון מסבירים הבוקר את ההחלטה החריגה באופי הקמפיין שמריץ ישראל היום, שמטרתו היא לא לקדם באופן חיובי את ישראל היום אלא להאיר באור שלילי את ידיעות אחרונות. גורם בעיתון מדגים: "המשרד הזה לקח פוסטים שפרסמו כתבים של העיתון בעמודי הפייסבוק הפרטיים שלהם, כמו יגאל סרנה ורענן שקד, והשתמש בהן לצרכים של הסתה נגד ידיעות באמצעי גרילת רשת. זו טקטיקה שאין אפשרות לעבור עליה בשתיקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully