וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: ערוץ 24 בסכנת סגירה

29.6.2014 / 12:23

לוואלה! ברנז'ה נודע כי בימים האחרונים הוקפאו כל הפקות התוכן של ערוץ המוזיקה, וההתקשרות עם פרילאנסרים קבועים הופסקה. הערוץ פועל כעת עם מספר עובדים מינימלי, ועתידו בשלב זה אינו ברור

שמים על מיוט: לוואלה! ברנז'ה נודע כי בימים האחרונים הוקפאו כל הפקות התוכן של ערוץ 24, וההתקשרות עם פרילאנסרים קבועים הופסקה. הערוץ פועל כעת עם מספר עובדים מינימלי, ועתידו בשלב זה אינו ברור.

הקשיים של ערוץ המוזיקה נצפים גם על המסך. ההפקה האחרונה ששודרה בערוץ, תכנית הריאליטי "ישנן בנות" בהנחיית דנה אינטרנשיונל, נחשבה לכישלון. הפורמט שלה שונה במהלך העונה לאחר שסבלה מביקורות קשות, ומשך שידורה קוצר באופן משמעותי. מאז, למעשה, כמעט ולא עלו בערוץ תכנית חדשות, ולוח השידורים שלו מוצף בימים אלה בשידורים חוזרים של תכנית הזכיינית קשת, בהן "סברי מרנן", "בית הספר למוזיקה", "שמש" ו"השיר שלנו". בעוד כחצי שנה צפויה מועצת הכבלים והלוויין לקיים הליך בדיקה לצורך בחינת עמידת הערוץ בהוראות הרישיון, ותיבחן עמידתו בתמהיל המוסיקה המשודרת בו.

שדרה ניהולית רופפת

בשנים האחרונות ערוץ 24 היה מזוהה עם תכנית הדגל שלו, הריאליטי "אייל גולן קורא לך", שתכנית הגמר שלה הייתה למשדר הנצפה ביותר בתולדותיו עם נתון של 11.4% ו-700 אלף צופים. פיק הרייטינג אליו הגיע המשדר עמד על 14.9%, וקשת התגאו אז בכך שמדובר בשיא צפייה בקרב ערוצי הנישה שאינם ערוצי ספורט. אותו אייל גולן, שהרים את ערוץ 24 לנתונים שלא הכיר קודם לכן, הפך לחרב פיפיות לרוץ כאשר המוניטין הציבורי שלו התרסק עם פרסום "פרשת הנערות" - הייתה השפעה גם על הערוץ שעימו היה מזוהה.

ולא רק התוכן על המסך במצב רע: ערוץ 24 סובל זו תקופה ארוכה גם מאי יציבות ניהולית: כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, בתחילת השנה עזב אלון ימין את הערוץ - פחות משלושה חודשים מאז נכנס לתפקידו. הסיבה לעזיבתו הייתה חוסר הסכמות עם מנכ"ל הערוץ החדש, אורי דיקשטיין, אשר מונה לתפקיד בסוף השנה שעברה. ימין החליף בתפקיד את אייל אופנהיים - אשר לפני כן שימש כמנהל ערוץ 8 של HOT, והודיע גם הוא על התפטרות בתום תקופה קצרה יחסית. לפני שלושה חודשים הציבו אנשי קשת בראש הערוץ את שדרנית הרדיו לשעבר נורית ברירו בתפקיד המנהלת תוכן.

טרם התקבלה תגובת קשת לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully